خانهاخبار
سری گارمین فینیکس ۸ به همراه نمایشگر‌های امولد معرفی شدند

سری گارمین فینیکس ۸ به همراه نمایشگر‌های امولد معرفی شدند

شرکت گارمین به تازگی از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرده است.

۶ شهریور ۱۴۰۳

شرکت گارمین امروز از ساعت‌های هوشمند سری فینیکس ۸ و همچنین ساعت اندورو ۳ رونمایی کرد. این ساعت‌های هوشمند جدید، بهبود‌هایی از جمله عمر باتری بهتر، قابلیت ردگیری ورزش‌های بیشتر و تغییرات رابط کاربری را به همراه دارند. اپلیکیشن مخصوص سنجش ضربان قلب گارمین با قابلیت تشخیص علائم فیبریلاسیون دهلیزی نیز روی این ساعت‌ها نصب شده است.

سری گارمین فینیکس ۸

garmin 1.jpg

گارمین با معرفی مدل‌های امولد در سری جدید فینیکس ۸، ظاهر کامل خط تولید ساعت‌های GPS پریمیوم خود را تغییر داده است. این سری که در گذشته دارای نمایشگرهای MIP با مصرف پایین انرژی بودند، با ساختار مقاوم و توانایی سنجش دقیق فعالیت‌های ورزشی پیشرفته شناخته می‌شوند. اکنون کاربران می‌توانند بین مدل‌هایی با نمایشگر امولد یا مدل‌هایی با شارژ خورشیدی و نمایشگر MIP یکی را انتخاب کنند. مدل‌های امولد در اندازه‌های ۴۳، ۴۷ و ۵۱ میلی‌متری در دسترس هستند و در سوی دیگر، مدل‌های با شارژ خورشیدی در اندازه‌های ۴۷ و ۵۱ میلی‌متری عرضه می‌شوند.

garmin 3.jpg

هر دو گزینه با توجه به نوع نمایشگر خود، عمر باتری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. گارمین ادعا می‌کند که مدل‌های امولد با اندازه ۵۱ میلی‌متری تا ۲۹ روز در حالت عادی دوام می‌آورند و مدل‌های با نمایشگر MIP با اندازه ۵۱ میلی‌متری نیز عمر باتری ۴۸ روزه را ارائه می‌دهند. تمام اندازه‌ها و مدل‌های این سری همچنین دارای گاردهای سنسور جدید و دکمه‌های ضد نشت برای دوام بیشتر، لنزهای از جنس یاقوت کبود و چراغ قوه LED هستند.

سری فینیکس ۸ قابلیت‌های هوشمند جدیدی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. کاربران فینیکس ۸ حالا هنگام اتصال ساعت به تلفن هوشمند خود، امکان پاسخگویی به تماس‌ها با استفاده از میکروفون داخلی این ساعت‌ها را خواهند داشت. این ویژگی که در بسیاری از ساعت‌های هوشمند بازار دیده می‌شود، اکنون به این سری نیز راه یافته اما فقط در گوشی‌های اندرویدی در دسترس است. این ساعت‌ها از برخی فرامین صوتی ساده نیز پشتیبانی می‌کنند.

garmin 2.jpg

به رسم همیشه، این دستگاه‌ها با فناوری GPS و Sat-IQ با دقت بالا، امکان تشخیص موقعیت کاربر را دارند. از جمله سایر قابلیت‌های سری فینیکس ۸، می‌توان به رابط کاربری بازطراحی شده نقشه و قابلیت‌های جدید مربوط به غواصی اشاره کرد. قیمت این سری از ۹۹۹.۹۹ دلار شروع می‌شود.

گارمین اندورو ۳

garmin 5.jpg

گارمین همچنین نسل جدید سری اندورو را با عمر باتری بهبود یافته معرفی کرد. ساعت اندورو ۳ با اندازه ۵۱ میلی‌متری، تا ۳۲۰ ساعت ردگیری GPS یا ۹۰ روز در حالت عادی دوام می‌آورد که بیش از دو برابر نسل پیشین یا همان اندورو ۲ است. این محصول حالا از لنز شارژ خورشیدی بزرگ‌تری استفاده کرده که نقش مهمی در افزایش عمر باتری آن دارد.

garmin 4.jpg

این دستگاه مقاوم که برای طبیعت‌گردی طراحی شده، همچنان دارای حاشیه‌ای تیتانیومی و لایه یاقوت کبود روی نمایشگر، چراغ قوه LED و فناوری SatIQ است. کاربران این ساعت هوشمند به ویژگی‌های پیشرفته ناوبری دسترسی دارند و دقت بالای اندورو ۳ در ردگیری فعالیت‌های ورزشی، آن را به گزینه مناسبی برای ورزشکاران حرفه‌ای تبدیل می‌کند. این محصول اکنون با قیمت ۸۹۹.۹۹ دلار در دسترس است.