خانهاخبار
ویوو T3 پرو با چیپست اسنپدراگون ۷ نسل سوم معرفی شد

ویوو T3 پرو با چیپست اسنپدراگون ۷ نسل سوم معرفی شد

شرکت ویوو اخیرا از گوشی میان رده جدید خود رونمایی کرده است.

۶ شهریور ۱۴۰۳

شرکت ویوو ساعاتی پیش از محصول میان رده جدید خود که ویوو T3 پرو نام دارد، رونمایی کرد. این گوشی چهارمین عضو سری T3 محسوب می‌شود.

vivo 1 new.jpg

ویوو T3 پرو دارای نمایشگری ۶.۷۷ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۲۹۳۲ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایشگر خمیده این محصول، تراکم پیکسلی ۳۸۷ پیکسل در هر اینچ و حداکثر میزان روشنایی ۴۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و یک بریدگی پانچ هول در بخش میانی برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خود است.

T3 پرو در دو رنگ نارنجی و سبز عرضه می‌شود. پنل پشتی نسخه نارنجی از جنس چرم مصنوعی است و در سوی دیگر، مدل سبز پوششی مات را به همراه دارد. نسخه نارنجی این گوشی همچنین ۶ گرم سنگین‌تر است و وزن آن به ۱۹۰ گرم می‌رسد.

این گوشی از سیستم دوربین سه‌گانه‌ای استفاده می‌کند که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک سنسور فلیکر است. این گوشی همچنین از ضبط ویدئوی 4K پشتیبانی کرده و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی AI Erase و AI Photo Enhance را ارائه می‌دهد.

vivo 3.jpg

ویوو T3 پرو از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل سوم استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل Funtouch OS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و تا دو سال آپدیت‌های اصلی اندروید و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. این گوشی دارای یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ واتی است و از دیگر ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به فناوری Wet Touch برای نمایشگر، گواهی IP64، بلندگوهای استریو دوگانه و سیستم بازخورد لرزشی 4D برای بازی‌ها اشاره کرد.

این گوشی که در واقع نسخه‌ای ری‌برند شده از ویوو iQOO Z9s پرو است؛ از روز ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) روانه بازار خواهد شد. ویوو T3 پرو در دو نسخه ۸ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت عرضه شده که به ترتیب با قیمت‌های ۲۴٬۹۹۹ روپیه هند (حدود ۳۰۰ دلار) و ۲۶٬۹۹۹ روپیه هند (حدود ۳۲۰ دلار) قابل تهیه خواهند بود.