خانهاخبار
چهارمین جی اس ام با زمستان آمد

چهارمین جی اس ام با زمستان آمد

گروه خبری GSM: چهارمین نشریه تخصصی گوشی همراه- جی‏اس‏ام- اول دی ماه بر روی کیوسک روزنامه فروشی‏ها قرار گرفت.
۵ دی ۱۳۸۶

گروه خبری GSM: چهارمین نشریه تخصصی گوشی همراه- جی‏اس‏ام- اول دی ماه بر روی کیوسک روزنامه فروشی‏ها قرار گرفت.

جلد شماره دی ماه با اختراع برتر سال 2007 یعنی؛ آیفون طراحی شده و گزارشی هم به جنجال فروش این محصول اپل در  جهان و البته ایران اختصاص داده شده و ده گوشی برتر ماه نوامر نیز در بخش اخبار معرفی شده است.

گوشی‏های موبایل Arte 8800، Sapphire 8800،9502 i-mate ، W38سونی‏اریکسون و MotoU9 موتورلا از جمله گوشی‏هایی هستند که به زودی وارد بازار می‏شوند و نوکیا N81 با 8  گیگا بایت حافظه داخلی، گوشی‏های بلوری نوکیا، K770وk850  سونی‏اریکسون و گوشی Touch شرکت HTC هم به عنوان جدیدترین گوشی‏ها در بازار ایران معرفی شده‏اند.

طبق روال بخش مقایسه شماره‏های قبل، این بار دوربین دو گوشی k800 سونی اریکسون و N73 نوکیا در ترازوی مقایسه جی‏اس‏ام قرار گرفته است.

جی اس ام، بازی‏های سوپرماریو، کد داوینچی، تست هوش و... را در بخش بازی و جعبه ابزار SK را در پاکت پیسی‏ها در بخش برنامه برای علاقه‏مندان تشریح کرده است.

همچنین بخش آموزش مجله جی‏اس‏ام، گوشی‏های مناسب سالمندان را پیشنهاد داده است. گوشی‏های همراه نوکیا 6288، D900 و P990 هم به طور اختصاصی توسط کارشناسان مجله جی‏اس‏ام بررسی شده است.

بخش راهنمای خرید جی‏اس‏ام که ویژگی و قیمت گوشی‏های موجود در بازار ایران را در جدول مرتب می‏کند، این بار در شکل و شمایلی متفاوت ارایه شده است.

سردبیر نشریه جی‏اس‏ام در سر‏مقاله، نوید داده است که از این پس مجله جدید هر ماه در دسترس علاقه‏مندان  خواهد بود.

این نشریه با قیمت 2800 تومان از کیوسک‏های معتبر روزنامه فروشی سراسرکشور قابل تهیه است.

در ضمن نشریه جی‏اس‏ام پاییز امسال،ََ کتاب راهنمای خرید جی‏اس‏ام را نیز روانه بازار کتاب نشریات کرد.