خانهاخبار
برنامه های ال جی برای سال 2008

برنامه های ال جی برای سال 2008

گروه خبری GSM: کمپانی وسایل الکترونیکی جنوب کره، LG، در نظر دارد تا پایان سال 2008 سهم خود را از بازار موبایل 2 برابر کند. یکی از بازارهای محصولات ال جی، بازار شیلی است.
۸ آذر ۱۳۸۶

گروه خبری GSM: کمپانی وسایل الکترونیکی جنوب کره، LG، در نظر دارد تا پایان سال 2008 سهم خود را از بازار موبایل 2 برابر کند. یکی از بازارهای محصولات ال جی، بازار شیلی است. در حال حاضر 5% سهام بازار در دست ال جی است و قصد دارد تا پایان 2008 این سهم را به 10% درصد افزایش دهد.

ال جی یکی از برندهای بسیار معروف و محبوب موبایل در دنیاست که مخصوصاً موبایل هایی از گوشی های موبایل این شرکت مثل مدل شکلات یا شاین توانسته اند در بازار بدرخشند و فروش خوبی داشته باشند. محصولات ال جی در زمره ی موبایل های سطح متوسط از لحاظ کارایی هستند که شاید از لحاظ سیستم عامل و با تکنولوژی های جدید و پیشرفته نسبت به اسمارت فون ها نقص هایی داشته باشند اما از لحاظ کاربردهای معمولی و زیبایی مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته اند.

به هر حال یکی از این اقدامات ال جی در سال آینده تولید گوشی های جدیدتر و پرکاربردتر در بازار موبایل است که به این ترتیب می تواند امیدوار باشد سهم قابل توجهی از بازار را در دست بگیرد.