خانهاخبار
پرچمدار اوپو از حاشیه نمایشگر فوق‌نازک بهره خواهد برد

پرچمدار اوپو از حاشیه نمایشگر فوق‌نازک بهره خواهد برد

تصویری از گوشی اوپو فایند X8 منتشر شده که حاشیه‌های باریک نمایشگر آن را نشان می‌دهد. 

۳۱ شهریور ۱۴۰۳

انتظار می‌رود اوپو در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) از سری Find X8 رونمایی کند که برای بازار چین عرضه می‌شود. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند پرچمدار این برند از لبه‌های تخت برخوردار خواهد شد و به یک دکمه جدید به نام Quick Button مجهز می‌شود که عملکردی مشابه با قابلیت Camera Control سری آیفون ۱۶ را ارائه می‌دهد. 

حالا به تازگی تصویری از گوشی فایند X8 در دسترس قرار گرفته که این دستگاه را در کنار آیفون ۱۶ پرو نشان می‌دهد و یکی از ویژگی‌های مهم آن را تایید می‌کند. 

اوپو فایند X8 در کنار آیفون ۱۶ پرو

موسس اوپو، پیت لائو، تصویری از پرچمدار این برند را به اشتراک گذاشته که بخشی از نمایشگر این دستگاه و گوشی اپل را به نمایش می‌گذارد. در بالای عکس پرچمدار اپل دیده می‌شود در حالی که نسل جدید سری فایند در سمت پایین تصویر جای دارد. 

همانطور که در تصویر منتشرشده مشاهده می‌کنیم، محصول پرمیوم غول فناوری چینی از حاشیه نمایشگر فوق نازک بهره خواهد برد. در این رابطه، افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe ادعا کرده که حاشیه‌های صفحه‌نمایش این گوشی برابر با ۱٫۴۵ میلی‌متر خواهد بود. 

شباهت‌های بین گوشی‌های اوپو و اپل تنها به حاشیه‌ نمایشگر نازک و دکمه اختصاصی ختم نمی‌شود، چرا که گزارش شده فایند X8 از قابلیت مشابه داینامیک آیلند آیفون و شارژ بی‌سیم مغناطیسی برخوردار خواهد شد. 

اوپو فایند X7 اولترا

طبق شایعات پیشین، پرچمدار این برند از نمایشگر ۶٫۷ اینچی LTPO اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسای متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. قلب تپنده این دستگاه تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی دریافت خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که مدل جدید فایند X دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپی ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

برچسب‌ها: