خانهاخبار
سرعت شارژ شیائومی ۱۵ تایید شد

سرعت شارژ شیائومی ۱۵ تایید شد

پایگاه اطلاعاتی 3C نشان داده که پرچمدار موردانتظار شیائومی از شارژ باسیم ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

۳۱ شهریور ۱۴۰۳

انتظار می‌رود شیائومی در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) از Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro رونمایی کند. گزارش شده این گوشی‌ها به نخستین محصولات بازار بدل خواهند شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه می‌شوند. 

هرچه به زمان رونمایی از سری پرچمدار غول فناوری چینی نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری از این دستگاه‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. حالا به تازگی نسخه استاندارد سری شیائومی ۱۵ در گواهی 3C لیست و سرعت شارژ آن تایید شده است. 

گواهی 3c شیائومی ۱۵

طبق اطلاعات ثبت‌شده در این گواهی، پرچمدار این برند از شارژ ۹۰ واتی باسیم پشتیبانی خواهد کرد. برای مقایسه، نسل قبلی این گوشی نیز با توان شارژ مشابه عرضه شده است. در حال حاضر، هنوز سرعت شارژ بی‌سیم شیائومی ۱۵ مشخص نشده، ولی انتظار داریم که این دستگاه از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی بهره ببرد.

شایعات ادعا کرده‌اند که گوشی پرمیوم شیائومی به نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد که از نرخ روشنایی ۱۴۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. این محصول ظاهراً با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت عرضه می‌شود.

شیائومی ۱۴

انرژی موردنیاز شیائومی ۱۵ توسط باتری ۴۸۰۰ یا ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. برای تصویربرداری، این پرچمدار از دوربین اصلی OmniVision OV50H، سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 را نام برد. 

برچسب‌ها: