خانهاخبار
سرعت شارژ گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس بهبود نخواهد داشت

سرعت شارژ گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس بهبود نخواهد داشت

گواهی 3C تایید کرده که پرچمدارهای نسل بعدی سامسونگ با شارژ ۲۵ واتی عرضه خواهند شد.

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی از سری Galaxy S25 زمان باقی مانده است، گزارش‌های زیادی پیرامون محصولات پرچمدار سامسونگ منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش کرده‌اند. انتظار می‌رود گوشی‌های پرمیوم این برند در ماه ژانویه سال ۲۰۲۵ میلادی (دی تا بهمن ۱۴۰۳) معرفی شوند. 

مدل‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی اس ۲۵ به تازگی در گواهی چینی 3C ثبت شده‌اند و جزئیات مربوط به سرعت شارژ آن‌ها در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

سرعت شارژ گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس

طبق اطلاعات لیست‌شده در این گواهی، گلکسی اس ۲۵ (با شناسه مدل SM-S9310) و گلکسی اس ۲۵ پلاس (با شناسه مدل SM-S9360) به ترتیب از شارژ ۲۵ واتی و ۴۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد. به علاوه، به نظر می‌رسد این دو دستگاه آداپتور شارژ را به همراه نخواهند داشت. 

شارژ ۲۵ واتی مدل استاندارد را می‌توان یکی از نقاط ضعف این محصول به شمار آورد، چرا که از سال ۲۰۲۰ میلادی تمامی نسخه‌های معمولی سری گلکسی اس با توان شارژ مشابه عرضه شده‌اند. به عبارت دیگر، سامسونگ قصد دارد برای ششمین سال پیاپی پرچمدار خود را با شارژ ۲۵ واتی روانه بازار کند. 

گلکسی اس ۲۵

برای مقایسه، گوشی‌هایی مانند ناتینگ فون ۲ (شارژ ۴۵ واتی)، وان پلاس ۱۲ (شارژ ۱۰۰ واتی) و موتورولا اج ۲۰۲۴ (شارژ ۶۸ واتی) از شارژ سریع‌تر و باتری حجیم‌تری در مقایسه با گوشی سامسونگ بهره می‌برند. 

شایعه شده گلکسی S25 به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم دوربین مشابه مدل قبلی مجهز خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد نباید منتظر بهبودهای چشمگیری برای دستگاه پرمیوم سال آینده غول فناوری کره‌ای باشیم. 

برچسب‌ها: