خانهاخبار
مشكل توزيع قبوض تلفن همراه حل مي‌شود

مشكل توزيع قبوض تلفن همراه حل مي‌شود

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از ایستنا، واگذاری صفر تا صد قبوض تلفن همراه و انتخاب سرویس سفارشی، از راه‌کارهای حل مشکل توزیع قبوض تلفن همراه است.
۱۵ مهر ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از ایستنا، واگذاری صفر تا صد قبوض تلفن همراه و انتخاب سرویس سفارشی، از راه‌کارهای حل مشکل توزیع قبوض تلفن همراه است.

دکتر محمدحسن محبیان عراقی، مدیرعامل شرکت پست، اظهار داشت: اساسی‌ترین راه‌کار در رابطه با حل مشکل توزیع قبوض تلفن همراه، واگذاری صفر تا صد این قبوض در تمام مراحل از جمله بانک اطلاعاتی، چاپ و توزیع قبض است. وی، تلفن همراه را "کالایی پادار" از لحاظ نقل و انتقال بسیار میان افراد، همراه با تغییر آدرس مکرر مالکان عنوان کرد و گفت: از این جهت امور تلفن همراه به صورت بالفعل دارای مشکل است، اما با انجام برنامه‌ریزی صحیح، می‌توان شرایط آسان‌تری را برای اصلاح آدرس و یا تغییر مالکیت درنظر گرفت. محبیان، با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه اعلام تغییر آدرس و مالکیت تلفن همراه، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مساله دراین رابطه، به روز کردن بانک اطلاعاتی است که با اصلاح سیستم شرکت مخابرات ایران، این مورد خود به خود حل می‌شود. مدیرعامل شرکت پست، دلیل دیگر مشکل‌دار بودن توزیع قبوض تلفن همراه را انتخاب سرویس عادی توزیع از سوی کارفرما به دلیل نرخ ارزان دانست و تصریح کرد: این در حالی است که با انتخاب سرویس سفارشی، قبوض تلفن همراه به خود افراد تحویل داده می‌شود.

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از ایستنا، واگذاری صفر تا صد قبوض تلفن همراه و انتخاب سرویس سفارشی، از راه‌کارهای حل مشکل توزیع قبوض تلفن همراه است.

دکتر محمدحسن محبیان عراقی، مدیرعامل شرکت پست، اظهار داشت: اساسی‌ترین راه‌کار در رابطه با حل مشکل توزیع قبوض تلفن همراه، واگذاری صفر تا صد این قبوض در تمام مراحل از جمله بانک اطلاعاتی، چاپ و توزیع قبض است. وی، تلفن همراه را "کالایی پادار" از لحاظ نقل و انتقال بسیار میان افراد، همراه با تغییر آدرس مکرر مالکان عنوان کرد و گفت: از این جهت امور تلفن همراه به صورت بالفعل دارای مشکل است، اما با انجام برنامه‌ریزی صحیح، می‌توان شرایط آسان‌تری را برای اصلاح آدرس و یا تغییر مالکیت درنظر گرفت. محبیان، با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه اعلام تغییر آدرس و مالکیت تلفن همراه، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مساله دراین رابطه، به روز کردن بانک اطلاعاتی است که با اصلاح سیستم شرکت مخابرات ایران، این مورد خود به خود حل می‌شود. مدیرعامل شرکت پست، دلیل دیگر مشکل‌دار بودن توزیع قبوض تلفن همراه را انتخاب سرویس عادی توزیع از سوی کارفرما به دلیل نرخ ارزان دانست و تصریح کرد: این در حالی است که با انتخاب سرویس سفارشی، قبوض تلفن همراه به خود افراد تحویل داده می‌شود.