خانهاخبار
نخستین جزئيات مربوط به سیستم دوربین گلکسی زد فولد ۶ اسلیم فاش شد

نخستین جزئيات مربوط به سیستم دوربین گلکسی زد فولد ۶ اسلیم فاش شد

تاشو موردانتظار سامسونگ ظاهراً به دوربین سلفی زیرنمایشگر ۵ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

۱ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، به نظر می‌رسد سامسونگ در حال توسعه یک مدل نازک‌تر و پرمیوم‌ از گلکسی زد فولد ۶ (Galaxy Z Fold 6) است که از اسم‌رمز Q6A بهره می‌برد و پسوند «اسلیم» را به همراه دارد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت GalaxyClub جزئیات مربوط به سیستم دوربین و زمان رونمایی از تاشو موردانتظار این برند کره‌ای را به اشتراک گذاشته است.

گلکسی زد فولد ۶

طبق اطلاعات دردسترس، گلکسی زد فولد ۶ اسلیم (Galaxy Z Fold 6 Slim) در نمایشگر کاور خود میزبان دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود که در نمونه استاندارد نیز به کار رفته است. از سوی دیگر، پنل پشتی دستگاه نیز میزبان سنسور فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

علی‌رغم دوربین سلفی و فوق‌عریض مشابه، سامسونگ ظاهراً تصمیم گرفته تا دوربین سلفی گوشی جدید خود را ارتقا دهد. در این راستا، شایعه شده که مدل اسلیم گلکسی زد فولد ۶ به دوربین سلفی زیر نمایشگر ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. متاسفانه در گزارش GalaxyClub اشاره‌ای به جزئيات فنی دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو نشده است. 

با توجه به گزارش‌های قبلی، گوشی تاشو جدید این برند کره‌ای در حالت بسته‌شده ضخامتی برابر با ۱۰ میلی‌متر خواهد داشت و از نمایشگر کاور ۶٫۵ اینچی و نمایشگر داخلی ۸ اینچی برخوردار خواهد شد. به علاوه، امکان دارد این دستگاه به اولین گوشی تاشو سامسونگ بدل شود که با فریم تیتانیومی همراه می‌شود. 

ضخامت گلکسی زد فولد ۶

علی‌رغم آن که گلکسی زد فولد ۶ به صورت جهانی عرضه شده است، به نظر می‌رسد فروش مدل اسلیم آن تنها به چند بازار خاص محدود خواهد شد. در حال حاضر، شایعات تنها به معرفی این گوشی برای دو بازار کره جنوبی و چین اشاره داشته‌اند. 

گزارش شده سامسونگ در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم این دستگاه با قیمت ۲٫۸ میلیون وون (۲۱۰۰ دلار)‌ معرفی شود که حدود ۲۰۰ دلار گران‌تر از مدل استاندارد خواهد بود. 

برچسب‌ها: