خانهاخبار
تصاویر و مشخصات فنی میان‌رده جدید موتورولا فاش شد

تصاویر و مشخصات فنی میان‌رده جدید موتورولا فاش شد

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که موتو G55 با تراشه دیمنسیتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری حجیم همراه خواهد شد.

۱ شهریور ۱۴۰۳

روز گذشته، موتورولا از گوشی موتو G45 رونمایی کرد که محصولی میان‌رده با قیمتی اقتصادی محسوب می‌شود. حالا اما به نظر می‌رسد این برند در حال توسعه یک مدل دیگر از سری G است که با نام G55 عرضه خواهد شد.

چندی پیش، رندرهای گوشی موتو G55 در دسترس قرار گرفتند و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی این میان‌رده موردانتظار نیز فاش شده است. 

گواهی موتو G55

طبق تصاویر تبلیغاتی لورفته، گوشی جدید موتورولا به یک تراشه دیمنسیتی از شرکت مدیاتک مجهز خواهد شد که با حافظه رم تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 2.2 تا ۲۵۶ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته ناگفته نماند که حافظه رم دستگاه به طور مجازی قابل‌افزایش خواهد بود.

انرژی موردنیاز مدل جدید سری G توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ باسیم ۳۰ واتی تامین می‌شود. متاسفانه اندازه نمایشگر موتو G55 مشخص نیست و تنها می‌دانیم که صفحه نمایش این گوشی توسط گوریلا گلس ۳ محافظت خواهد شد. به لطف گواهی IP54، این دستگاه در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود.

سیستم دوربین موتو G55

برای تصویربرداری، میان‌رده موتورولا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال استفاده خواهد کرد. به علاوه، لنز فوق‌عریض این محصول از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

از دیگر مشخصات فنی این گوشی موردانتظار می‌توان به فناوری دالبی اتمس، نمایشگر ال‌سی‌دی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C اشاره کرد.

رندر موتو G55

رندرهای موتو G55 نشان داده‌اند که این دستگاه از نمایشگر حفره‌دار برخوردار می‌شود که از حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی بهره می‌برد. شایعه شده موتورولا محصول جدید خود را در رنگ‌های سبز و بنفش عرضه خواهد کرد. 

برچسب‌ها: