خانهاخبار
ارسال پیام کوتاه به خط فارسی

ارسال پیام کوتاه به خط فارسی

به گزارش گروه خبریGSM، به نقل از ایستنا، در زمینه‌ی ارسال پیام كوتاه به خط فارسی سیستمی در حال راه‌اندازی است كه می‌تواند بدون آن كه حجم كاراكتر ارسالی تغییر پیدا كند، پیام كوتاه را با همان حجم 160 كاراكتر به صورت فارسی ارسال كند كه امیدواریم این سرویس تا 25 روز آینده آماده شود.
۱۰ مهر ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبریGSM، به نقل از ایستنا، در زمینه‌ی ارسال پیام كوتاه به خط فارسی سیستمی در حال راه‌اندازی است كه می‌تواند بدون آن كه حجم كاراكتر ارسالی تغییر پیدا كند، پیام كوتاه را با همان حجم 160 كاراكتر به صورت فارسی ارسال كند كه امیدواریم این سرویس تا 25 روز آینده آماده شود. معاون بازاریابی و امور مشتریان شركت ارتباطات سیار (همراه اول) - با بیان این مطلب درباره‌ی اطلاع‌رسانی از طریق پیامك به مشتركان اظهار كرد: مشتركانی كه بدهی خود را پرداخت نمی‌كنند از زمان صدور قبض تا زمانی كه سیم‌كارت آن‌ها قطع می‌شود سه پیام كوتاه را دریافت می‌كنند كه نسبت به پرداخت صورت‌حساب خود اقدام كنند. او افزود: ‌اولین پیام كوتاه برای تمامی 16 میلیون مشترك سیم‌كارت‌های دایمی در زمانی كه صورت‌حساب دوره‌یی به دست آن‌ها می‌رسد ارسال می‌شود كه در واقع یك نوع اطلاع‌رسانی است؛ اما پیامك دوم برای مشتركان بدهكار ارسال می‌شود كه در موعد مقرر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نكنند اما اگر در این مرحله نیز این كار انجام ندهند و پیام كوتاه سوم در حدود 10 تا 15 روز بعد از پایان یافتن از زمان مهلت پرداخت ارسال می‌شود كه پس از آن خط مشترك به صورت یك هفته یك طرفه می‌شود و اگر به پرداخت بدهی اقدام نكنند خط مشترك قطع خواهد شد. عطوفی خاطر نشان کرد: به زودی سرویس های جدید برای ارائه ی خدمات به مشترکان ارتباطات سیار راه اندازی خواهد شد تا مشترکان بتوانند از طریق اینترنت به آسانی خدمات لازم را دریافت کنند.

 

به گزارش گروه خبریGSM، به نقل از ایستنا، در زمینه‌ی ارسال پیام كوتاه به خط فارسی سیستمی در حال راه‌اندازی است كه می‌تواند بدون آن كه حجم كاراكتر ارسالی تغییر پیدا كند، پیام كوتاه را با همان حجم 160 كاراكتر به صورت فارسی ارسال كند كه امیدواریم این سرویس تا 25 روز آینده آماده شود. معاون بازاریابی و امور مشتریان شركت ارتباطات سیار (همراه اول) - با بیان این مطلب درباره‌ی اطلاع‌رسانی از طریق پیامك به مشتركان اظهار كرد: مشتركانی كه بدهی خود را پرداخت نمی‌كنند از زمان صدور قبض تا زمانی كه سیم‌كارت آن‌ها قطع می‌شود سه پیام كوتاه را دریافت می‌كنند كه نسبت به پرداخت صورت‌حساب خود اقدام كنند. او افزود: ‌اولین پیام كوتاه برای تمامی 16 میلیون مشترك سیم‌كارت‌های دایمی در زمانی كه صورت‌حساب دوره‌یی به دست آن‌ها می‌رسد ارسال می‌شود كه در واقع یك نوع اطلاع‌رسانی است؛ اما پیامك دوم برای مشتركان بدهكار ارسال می‌شود كه در موعد مقرر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نكنند اما اگر در این مرحله نیز این كار انجام ندهند و پیام كوتاه سوم در حدود 10 تا 15 روز بعد از پایان یافتن از زمان مهلت پرداخت ارسال می‌شود كه پس از آن خط مشترك به صورت یك هفته یك طرفه می‌شود و اگر به پرداخت بدهی اقدام نكنند خط مشترك قطع خواهد شد. عطوفی خاطر نشان کرد: به زودی سرویس های جدید برای ارائه ی خدمات به مشترکان ارتباطات سیار راه اندازی خواهد شد تا مشترکان بتوانند از طریق اینترنت به آسانی خدمات لازم را دریافت کنند.