خانهاخبار
سری هواوی واچ جی‌تی ۵ معرفی شد؛ بدنه تیتانیومی و عمر باتری بالا

سری هواوی واچ جی‌تی ۵ معرفی شد؛ بدنه تیتانیومی و عمر باتری بالا

هواوی به تازگی از مدل‌های جدید سری واچ جی‌تی رونمایی کرده که با قابلیت‌های سلامتی ویژه و عمر باتری بالا همراه شده‌اند. 

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ساعت‌های هوشمند هواوی ترکیبی از طراحی زیبا، عمر باتری بالا و قابلیت‌های سلامتی متنوع را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این رابطه، غول فناوری چینی به تازگی از نسل جدید سری واچ جی‌تی رونمایی کرده که ضمن بهره‌مندی از ویژگی‌های اشاره‌شده، به سیستم پایش سلامتی جدید TruSense مجهز است و در یک نسخه تیتانیومی با وزن سبک عرضه می‌شود. 

هواوی واچ جی‌تی ۵

به مانند سال گذشته، این پوشیدنی در دو مدل ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری روانه بازار خواهد شد که به ترتیب از نمایشگر ۱٫۳۲ اینچی و ۱٫۴۳ اینچی بهره می‌برند. 

مدل ۴۱ میلی‌متری هواوی واچ جی تی ۵

مدل ۴۱ میلی‌متری جی‌تی ۵

هواوی موفق شده ضخامت ساعت جدید خود را کاهش دهد. برای مثال، این دستگاه در حدود ۰٫۳ میلی‌متر نازک‌تر از مدل جی‌تی ۴ است. از سوی دیگر، بدنه این محصول با جنس فولاد ضدزنگ 361L ساخته شده که مقاومت بالای آن در برابر ضربات و آسیب‌ها را تضمین می‌کند.

مدل ۴۶ میلی‌متری واچ جی‌تی ۵ در رنگ ویژه آبی عرضه خواهد شد که از اقیانوس الهام گرفته شده است. برخلاف مدل ۴۱ میلی‌متری، این مدل از ساعت غول فناوری چینی از حاشیه‌ نمایشگر برجسته بهره می‌برد. برای موقعیت‌یابی بهتر، سری واچ جی‌تی ۵ از آنتن بهبودیافته و الگورتیم‌های پیشرفته برخوردار شده است. در این رابطه، این دستگاه قادر خواهد بود تا ۴۰ درصد بهتر مسیریابی کند. 

مدل ۴۶ میلی‌متری هواوی واچ جی تی ۵

مدل ۴۶ میلی‌متری جی‌تی ۵

سیستم سلامتی TruSense با پایشگر ضربان قلب و قابلیت کنترل میزان اکسیژن خون همراه شده و از قابلیت تشخیص وقفه تنفسی حین خواب (آپنه خواب)‌ برخوردار است. 

هواوی واچ جی‌تی ۵ پرو

مدل پرو سری جی‌تی ۵ در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به فروش خواهد رسید. ویژگی مهم این پوشیدنی بدنه تیتانیومی آن است که مقاومت بالایی دارد و در عین حال، از وزن اندکی بهره می‌برد. این ساعت همچنین به شیشه سفایر مجهز شده که وظیفه محافظت از نمایشگر را برعهده دارد. 

برخلاف مدل استاندارد، واچ جی‌تی ۵ پرو از قابلیت تست نوار قلب (الکتروکاردیوگرام) پشتیبانی می‌کند که پس از ۳۰ثانیه، اطلاعات مربوطه را نمایش می‌دهد. 

مدل ۴۲ میلی‌متری هواوی واچ جی تی ۵ پرو.jpg

مدل ۴۲ میلی‌متری جی‌تی ۵ پرو

پوشیدنی هواوی از نقشه‌های آفلاین برخوردار شده و می‌تواند مسیرها را نمایش دهد. به لطف سیستم موقعیت‌یابی بهبودیافته، این دستگاه قادر خواهد بود تجربه بهتری از ورزش‌هایی مانند دوچرخه‌سواری، دویدن و دویدن تریل را ارائه دهد. 

ساعت‌های جدید این برند چینی از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کنند. مدل پرو تا عمق ۴۰متری آب مقاوم است و به کاربر این اجازه می‌دهد تا از حالت غواصی این دستگاه استفاده کند. با گواهی IP69K، سری واچ جی‌تی ۵ در برابر فشار شدید آب داغ مقاوم خواهد بود. 

مدل ۴۶ میلی‌متری هواوی واچ جی تی ۵ پرو.jpg

مدل ۴۶ میلی‌متری جی‌تی ۵ پرو

مدل‌های ۴۱ و ۴۲ میلی‌متری سری هواوی واچ جی‌تی ۵ در استفاده معمولی تا ۷ روز کاربران را همراهی می‌کنند و در حالت فعال‌سازی حالت نمایشگر همیشه روشن، تا ۵ روز دوام خواهد آورد. نسخه ۴۶ میلی‌متری ساعت‌های هواوی در استفاده سبک تا ۱۴ روز به فعالیت خواهد پرداخت. با فعال‌سازی قابلیت نمایشگر همیشه روشن، عمر باتری این مدل به ۹ روز کاهش پیدا خواهد کرد. 

شایان ذکر است که مدل‌های پرو از ویژگی شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و شارژ کامل آن‌ها تنها به ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارند. 

نسخه جدید هواوی واچ آلتیمت

سال گذشته، مدل آلتیمیت سری هواوی واچ در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار شد. هواوی حالا به تازگی تایید کرده که این دستگاه در رنگ جدید سبز نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. 

هواوی واچ آلتیمیت
رنگ سبز هواوی واچ آلتیمیت

مدل جدید هواوی واچ آلتیمیت از حاشیه نمایشگر سرامیکی نانوفناوری دو رنگ بهره می‌برد که با شیشه سفایر همراه شده است. 

برچسب قیمتی پوشیدنی‌های هواوی

طبق اعلام رسمی، هواوی واچ جی‌تی ۵ با قیمت پایه ۲۵۰ یورو روانه بازار خواهد شد. از سوی دیگر، نسخه ۴۲ میلی‌متری مدل پرو این دستگاه برچسب قیمتی ۴۵۰ یورویی را به همراه خواهد داشت. نسخه ۴۶ میلی‌متری این محصول نیز با قیمت ۳۸۰ یورو به فروش می‌رسد.  

برچسب‌ها: