خانهاخبار
گلکسی اس 23 الترا به دوربین سلفی با رزولوشن پایین‌تر مجهز خواهد بود

گلکسی اس 23 الترا به دوربین سلفی با رزولوشن پایین‌تر مجهز خواهد بود

دوربین سلفی مدل پرمیوم سری گلکسی اس 23 احتمالا مشابه دو مدل استاندارد و پلاس خواهد بود.
۲۹ آذر ۱۴۰۱

از زمان معرفی و عرضه گلکسی اس 20 الترا، مدل‌های پرمیوم سری پرچمدار سامسونگ همواره با دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی روانه بازار می‌شدند. حالا اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد استراتژی خود را در این زمینه تغییر دهد چرا که وبسایت GalaxyClub در جدیدترین گزارش خود اذعان داشته است دوربین سلفی گلکسی اس 23 الترا از رزولوشن پایین‌تری در مقایسه با نسخه‌های نسل قبلی خواهد داشت.

طبق این گزارش، گلکسی اس 23 الترا از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که احتمالا مشابه آن را در دیگر مدل‌های این سری پرچمدار یعنی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس را نیز خواهیم دید. در این راستا، اخیرا شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر این که گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس با کنار گذاشتن دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی نسل‌های قبلی به دوربین 12 مگاپیکسلی جدیدی مجهز خواهند بود.

image

رندر گلکسی اس 23 الترا

شایان ذکر است که تجهیز گلکسی اس 23 الترا به دوربین سلفی با رزولوشن پایین‌تر به خودی خود نکته‌ای منفی تلقی نمی‌شود زیرا رزولوشن به تنهایی تعیین‌کننده عملکرد یک دوربین نیست و ویژگی‌های متعددی در عملکرد موفق یک سنسور نقش دارند.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس 23 به نسخه اورکلاک‌شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو و فیلمبرداری با رزولوشن 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه مجهز خواهد بود. به علاوه، شایعه شده بود که گلکسی اس 23 الترا از دوربین 200 مگاپیکسلی جدید برخوردار خواهد بود ولی در طی لیست TENAA این گوشی فاش شد که گلکسی اس 23 به مانند نسل قبلی از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. با این وجود، هنوز نمی‌توان به طور قطع درباره دوربین اصلی گلکسی اس 23 الترا اظهار نظر کرد و باید تا زمان انتشار یک گزارش دقیق‌تر صبر کرد.