خانهاخبار
هواوی واچ D2 با قابلیت پایش فشار خون معرفی شد

هواوی واچ D2 با قابلیت پایش فشار خون معرفی شد

پوشیدنی جدید هواوی به نمایشگر اولد مجهز شده و قابلیت‌های سلامتی ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

روز گذشته، هواوی رویداد بزرگی را برگزار کرد که در آن شاهد رونمایی ساعت‌های هوشمند مختلف و تبلت‌های جدید سری میت‌پد بودیم. یکی از این پوشیدنی‌ها Watch D2 نام دارد که به عنوان نسخه نسل جدید Watch D عرضه می‌شود و به قابلیت پایش فشار خون مجهز است. 

طبق اعلام رسمی، ساعت D2 یک محصول تخصصی در حوزه سلامتی به شمار می‌رود و از بندهای قابل باد‌شدن (مانند دستگاه فشار خون) بهره می‌برد. به لطف این ویژگی، این دستگاه در مقایسه با ساعت‌های هوشمند مجهز به سنسور اپتیکال، با دقت بالاتری فشار خون را اندازه‌گیری خواهد کرد. در این رابطه، این پوشیدنی موفق شده گواهی‌های MDR اروپا و NPMA چین را به خود اختصاص دهد. 

هواوی واچ D2

در طول روز، بند این ساعت به طور منظم باد می‌شود و جزئیات مربوط به فشار خون کاربر را ثبت می‌کند. به علاوه، مدل جدید واچ D از یک سنسور اپتیکال برخوردار شده که ضربان قلب را پایش می‌کند.

ساعت غول فناوری چین با سنسورهای تست نوار قلب (الکتروکاردیوگرام) و اندازه‌گیری دمای پوست همراه شده تا کاربران به اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامتی و بدنی خود دسترسی داشته باشند. از دیگر قابلیت‌های سلامتی این پوشیدنی می‌توان به کنترل میزان اکسیژن خون و پایش سطح استرس اشاره کرد.

نمایشگر هواوی واچ D2

هواوی واچ جدید از نمایشگر اولد ۱٫۸۲ اینچی اولد بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر ۴۰۸ در ۴۸۰پیکسل پشتیبانی می‌کند. ضخامت و وزن این دستگاه به ترتیب برابر با ۱۳٫۳ میلی‌متر و ۸۵ گرم اعلام شده است. 

شایان ذکر است که پوشیدنی این برند به GPS داخلی مجهز شده و در دو رنگ مشکی و طلایی به فروش خواهد رسید. به علاوه، هواوی واچ D2 با قیمت ۳۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

برچسب‌ها: