خانهاخبار
سامسونگ به طور غیرمستقیم تاریخ معرفی گلکسی S24 FE را اعلام کرد!

سامسونگ به طور غیرمستقیم تاریخ معرفی گلکسی S24 FE را اعلام کرد!

ویدئو کانال یوتوب سامسونگ نشان می‌دهد که نسل جدید سری FE احتمالاً هفته آینده معرفی خواهد شد. 

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سامسونگ به زودی از سه محصول جدید رونمایی خواهد کرد که شامل یک گوشی به نام Galaxy S24 FE و تبلت‌های بالارده سری Galaxy Tab S10 می‌شوند. حالا اما به نظر می‌رسد این برند به طور غیرمستقیم تاریخ رونمایی از مدل جدید سری FE را اعلام کرده است. 

شعبه ویتنام غول فناوری کره‌ای ویدئویی را در کانال یوتوبی خود به اشتراک گذاشته که به برگزاری یک رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال جاری میلادی (۵ مهر ۱۴۰۳) اشاره دارد. 

تیزر زمان رونمایی از گلکسی اس ۲۴ FE

در ویدئوی منتشر شده، یک گوشی هوشمند با فریم فلزی، گوشه‌های گرد و دوربین سه‌گانه مشاهده می‌شود که از قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI بهره خواهد برد. در این راستا، امکان دارد که این دستگاه همان گلکسی S24 FE باشد. 

شایان ذکر است که سامسونگ احتمالاً همراه با معرفی از میان‌رده موردانتظار خود، از مدل‌های جدید گلکسی تب موسوم به گلکسی Tab S10 پلاس و گلکسی Tab S10 اولترا نیز رونمایی خواهد کرد. 

مشخصات فنی گلکسی اس ۲۴ اف ای 

گوشی جدید این برند کره‌ای به تراشه اگزینوس 2400e مجهز خواهد بود و از نمایشگر ۶٫۷ اینچی داینامیک امولد 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد شد. برای تصویربرداری، این محصول از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. 

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اف ای

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز گلکسی FE جدید توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

مشخصات فنی سری گلکسی تب اس ۱۰ 

شایعه شده تبلت‌های پرچمدار سامسونگ به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز خواهند شد که از هشت هسته پردازشی بهره می‌برد. به علاوه، رندرهای غیررسمی نشان داده‌اند که این دو دستگاه با طراحی مشابه نسل قبلی خود روانه بازار می‌شوند. 

سامسونگ گلکسی تب اس ۹ اولترا

مدل تب اس ۱۰ پلاس احتمالاً از نمایشگر اولد ۱۲٫۴ اینچی برخوردار خواهد شد در حالی که گلکسی تب اس ۱۰ اولترا نمایشگر ۱۴٫۶ اینچی اولد را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. از دیگر مشخصات فنی این محصولات می‌توان به پنل‌های داینامیک امولد 2X، اسپیکرهای چهارگانه و شارژ ۴۵ واتی اشاره کرد. 

برچسب‌ها: