خانهاخبار
مركز جامع اطلاع رساني بانك تجارت راه اندازي شد

مركز جامع اطلاع رساني بانك تجارت راه اندازي شد

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از ایرنا، مركز جامع اطلاع رسانی بانك تجارت برای رسیدگی به مشكلات بانكی مردم و ارائه خدمات بانكی از طریق ابزارهای ارتباطی ، چهارشنبه آغاز به كار كرد.
۲۲ شهریور ۱۳۸۶

 به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از ایرنا، مركز جامع اطلاع رسانی بانك تجارت برای رسیدگی به مشكلات بانكی مردم و ارائه خدمات بانكی از طریق ابزارهای ارتباطی ، چهارشنبه آغاز به كار كرد.

این مركز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانك تجارت گشایش یافت، از طریق تلفن، اینترنت، پیام كوتاه  chat ،به مشتریان مشاوره‌های لازم ارائه و انتقادها و پیشنهادهای آنها دریافت می‌شود.

مدیر عامل بانک تجارت دراین مراسم یكپارچه‌سازی نظام پاسخگویی به ارباب رجوع و مشتریان بانك، دریافت نقطه نظرها و پیشنهادهاو ارائه گزارش جهت شناسایی نقاط ضعف احتمالی و انعكاس به واحدهای مربوطه و همچنین افزایش رضایت‌مندی و ارتقای سطح اعتماد عمومی را از جمله اهداف راه اندازی "مركز جامع اطلاع رسانی بانك تجارت" ، عنوان كرد.

مدیرعامل بانك تجارت خاطرنشان كرد: این مركز مجهز به تلفن گویا (IVR توزیع اتوماتیك تماس‌ها (ACD نشانگر مشخصات تماس گیرنده (Screen Pop  )، صندوق صوتی((Voice  Mail، پست الكترونیك (  ( E-mailسیستم مدیریت ارتباط مشتری (CRM) ، سیستم ثبت، ضبط ، پیگیری و بایگانی تماس‌ها و مكالمات، سیستم پرسش و پاسخ(  (Q&Aو سیستم تهیه گزارش‌ها است

وی گفت: تماس گیرندگان مركزجامع‌اطلاع رسانی با شماره‌گیری كد چهاررقمی ۱۵۵۴در تهران  ۹۰خط و۸۸۸۵۲۲۰۰در شهرستان‌ها می‌توانند از خدمات آن استفاده كنند..

این مقام مسوول تصریح كرد، این مركز خدماتی نظیر پیگیری شكایات و انتقادهای مشتریان و ارائه پاسخ مقتضی، رفع سوالات و پاسخگویی به پرسش‌های مشتری، دریافت پیشنهادها و ارائه انها به كمیته بررسی پیشنهادها، دسترسی به درخت دانش از طریق اینترنت، برقراری ارتباط با مدیران و كارشناسان ارشد بانك، پیگیری مشكلات مربوط به كارت‌های   ATMو مشكلات ناشی از انتقال وجوه از این طریق را ارائه می‌دهد.

وی در پایان گفت: این سیستم در مرحله نخست راه اندازی، با استفاده از سیستم  Call Centerفعالیت خود را آغاز می‌كند و در آینده به سیستم  center contact ارتقا خواهد یافت.

 به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از ایرنا، مركز جامع اطلاع رسانی بانك تجارت برای رسیدگی به مشكلات بانكی مردم و ارائه خدمات بانكی از طریق ابزارهای ارتباطی ، چهارشنبه آغاز به كار كرد.

این مركز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانك تجارت گشایش یافت، از طریق تلفن، اینترنت، پیام كوتاه  chat ،به مشتریان مشاوره‌های لازم ارائه و انتقادها و پیشنهادهای آنها دریافت می‌شود.

مدیر عامل بانک تجارت دراین مراسم یكپارچه‌سازی نظام پاسخگویی به ارباب رجوع و مشتریان بانك، دریافت نقطه نظرها و پیشنهادهاو ارائه گزارش جهت شناسایی نقاط ضعف احتمالی و انعكاس به واحدهای مربوطه و همچنین افزایش رضایت‌مندی و ارتقای سطح اعتماد عمومی را از جمله اهداف راه اندازی "مركز جامع اطلاع رسانی بانك تجارت" ، عنوان كرد.

مدیرعامل بانك تجارت خاطرنشان كرد: این مركز مجهز به تلفن گویا (IVR توزیع اتوماتیك تماس‌ها (ACD نشانگر مشخصات تماس گیرنده (Screen Pop  )، صندوق صوتی((Voice  Mail، پست الكترونیك (  ( E-mailسیستم مدیریت ارتباط مشتری (CRM) ، سیستم ثبت، ضبط ، پیگیری و بایگانی تماس‌ها و مكالمات، سیستم پرسش و پاسخ(  (Q&Aو سیستم تهیه گزارش‌ها است

وی گفت: تماس گیرندگان مركزجامع‌اطلاع رسانی با شماره‌گیری كد چهاررقمی ۱۵۵۴در تهران  ۹۰خط و۸۸۸۵۲۲۰۰در شهرستان‌ها می‌توانند از خدمات آن استفاده كنند..

این مقام مسوول تصریح كرد، این مركز خدماتی نظیر پیگیری شكایات و انتقادهای مشتریان و ارائه پاسخ مقتضی، رفع سوالات و پاسخگویی به پرسش‌های مشتری، دریافت پیشنهادها و ارائه انها به كمیته بررسی پیشنهادها، دسترسی به درخت دانش از طریق اینترنت، برقراری ارتباط با مدیران و كارشناسان ارشد بانك، پیگیری مشكلات مربوط به كارت‌های   ATMو مشكلات ناشی از انتقال وجوه از این طریق را ارائه می‌دهد.

وی در پایان گفت: این سیستم در مرحله نخست راه اندازی، با استفاده از سیستم  Call Centerفعالیت خود را آغاز می‌كند و در آینده به سیستم  center contact ارتقا خواهد یافت.