خانهاخبار
در ماه اکتبر، منتظر اولین گلکسی زد فولد از جنس تیتانیوم باشید

در ماه اکتبر، منتظر اولین گلکسی زد فولد از جنس تیتانیوم باشید

سامسونگ برای اولین تصمیم گرفته تا مدل جدیدی از گلکسی زد فولد 6 را در سال جاری معرفی کند که جنس تیتانیوم خواهد داشت.

۳۱ مرداد ۱۴۰۳
product-image

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 ظرفیت 1TB رم 12GB

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده

این اولین بار است که سامسونگ تصمیم می‌گیرد تا نسخه دیگری از گوشی‌های نسل جدید خود را در همان سال معرفی، عرضه کند. گلکسی زد فولد 6 اسلیم یا زد فولد FE، احتمالا نام محصول جدید سامسونگ است که در سه ماه آینده عرضه خواهد شد.

بنابه برخی گزارشات، طرح تولید این گوشی از زمانی که کمپانی‌های چینی، گوشی‌های تاشو نازک‌تر خود را عرضه کردند، بوجود آمده و حالا سامسونگ قصد دارد تا نسخه سبک‌تر، نازک‌تر و البته ارزان‌تر گلکسی فولد 6 را عرضه کند.

استفاده از تیتانیم برای ساخت اسلیم سبک گلکسی زد فولد 6

سامسونگ در مسیر طراحی این گوشی، قطعا با چالش‌هایی مواجه خواهد بود تا محصول نهایی، گوشی نازک و بادوامی باشد. برخی از ترفندهایی که سامسونگ در ساخت زد فولد اسلیم به‌کار می‌برد، شامل حذف برخی لایه‌های پیچیده نمایشگر و در نتیجه احتمالا حذف پشتیبانی از قلم S خواهد بود.

Samsung Galaxy Z Fold 6 slim

البته برخی معتقد هستند که سامسونگ تمرکز بیشتر خود را روی مواد سازنده دستگاه گذاشته تا وزن آن را به حداقل برساند که در این راستا، برای اولین بار شاهد گلکسی زد فولد 6 از جنس تیتانیوم خواهیم بود. در تایید این ادعا، منابع کره‌ای اعلام کرده‌اند که سامسونگ در حال بررسی یک پنل پشتی تیتانیومی برای زد فولد 6 اسلیم است تا این گوشی را نازک‌تر و محکم‌تر کند.

این اولین باری است که سامسونگ، تیتانیوم گران‌قیمت را پس از استفاده در قاب گلکسی اس 24 اولترا، در یک گوشی تاشو استفاده می‌کند.

در حال حاضر، برای پنل پشتی گوشی‌های سری فلیپ از فلز و برای سری فولد از ترکیب فیبرکربن استفاده شده تا با قلم S Pen تداخلی نداشته باشد. از آنجایی که زد فولد 6 اسلیم از قلم S پشتیبانی نخواهد کرد، در نتیجه سامسونگ می‌تواند دوباره از یک صفحه پشتی فلزی استفاده کند که ترکیبی از تیتانیوم را نیز خواهد داشت.

برچسب‌ها: