خانهاخبار
سامسونگ گلکسی اس ۲۴ FE موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث شد

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ FE موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث شد

پرچمدار اقتصادی جدید شرکت سامسونگ این بار موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث شده است.

۳۱ مرداد ۱۴۰۳

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه نسل بعدی گوشی پرچم‌دار اقتصادی خود یا همان گلکسی اس ۲۴ FE است. در هفته‌های اخیر، شاهد انتشار شایعات و گزارشات فراوانی درباره این محصول بودیم و اکنون نسخه آمریکایی آن تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده است.

sam 1.jpg

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ FE به تازگی و با شماره مدل SM-S721U در دیتابیس Bluetooth SIG مشاهده شده و به نظر می‌رسد این نسخه مخصوص اپراتورهای بازار آمریکا باشد. این گوشی پرچمدار اقتصادی سامسونگ اخیراً در کشور هند نیز تاییدیه‌ای را دریافت کرد و احتمالا در هفته‌های آتی شاهد معرفی آن خواهیم بود. حتی صفحه پشتیبانی رسمی این دستگاه نیز اوایل این ماه به صورت آنلاین فعال شد.

sam 2.jpg

در هفته گذشته، گلکسی اس ۲۴ FE در بنچمارک محبوب گیک‌بنچ نیز مشاهده شد. این گوشی از چیپست اگزینوس 2400e استفاده می‌کند که به احتمال زیاد، نسخه‌ای ضعیف‌تر از چیپست اگزینوس 2400 به کار رفته در سری گلکسی اس ۲۴ است. این دستگاه حداقل در یک نسخه با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و از رابط کاربری One UI 6.1.1 استفاده می‌کند. با استناد به شایعات، این گوشی از یک باتری ۴۵۶۵ میلی آمپری استفاده کرده که ظرفیت آن دقیقا مشابه نسل پیشین خواهد بود.