خانهاخبار
موتورولا موتو G45 به طور رسمی معرفی شد

موتورولا موتو G45 به طور رسمی معرفی شد

شرکت موتورولا به تازگی از گوشی اقتصادی جدیدی رونمایی کرده است.

۳۱ مرداد ۱۴۰۳

پس از چند نسل غیبت، موتورولا سری موتو G4x را با یک دستگاه جدید به بازار بازگرداند. این گوشی که موتو G45 نام گرفته است، با چیپست 5G و سه گزینه رنگی جذاب، قیمتی حدود ۱۵۰ دلار دارد.

moto 1.jpg

موتو G45 با چیپست کوالکام اسنپدراگون 6s نسل سوم عرضه می‌شود، همان چیپستی که در موتو G85 استفاده شده و دارای هسته‌های پردازشی قدرتمند با کلاک اسپید ۲.۳ گیگاهرتز است. این گوشی در نسخه‌هایی با ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. این محصول همچنین از کارت‌های حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

moto 3.jpg

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. یک بریدگی پانچ-هول برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد و برای محافظت بیشتر، لایه حفاظتی گوریلا گلس ۳ روی شیشه نمایشگر این محصول قرار گرفته است. در پشت دستگاه، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 قرار داشته که توسط یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

یکی از نکات برجسته موتو G45، ظاهر رنگارنگ آن است. موتورولا بار دیگر با Pantone همکاری کرده و این دستگاه در رنگ‌های آبی ، سبز و قرمز (Viva Magenta) که رنگ سال ۲۰۲۳ پنتون بود، روانه بازار می‌شود. هر سه گزینه دارای پشت‌هایی از جنس چرم مصنوعی هستند و پشتیبانی از NFC را نیز ارائه می‌دهند.

moto 2.jpg

موتورولا این گوشی را به یک باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده و آن را با یک شارژر ۲۰ واتی TurboPower در جعبه به فروش می‌رساند. این گوشی به همراه سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه شده و از جمله سایر قابلیت‌های آن، می‌توان به رادیو FM و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

moto 4.jpg

قیمت موتو G45 برای نسخه پایه ۴/۱۲۸ گیگابایتی ۱۰,۹۹۹ روپیه (حدود ۱۳۰ دلار) و برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۱۲,۹۹۹ روپیه (حدود ۱۵۵ دلار) تعیین شده است. فروش رسمی این گوشی از روز ۲۸ آگوست (۷ شهریور) آغاز می‌شود.