خانهاخبار
گوشی محصول شرکت Levi's

گوشی محصول شرکت Levi's

به گزارش گروه خبری GSM، کمپانی مد Levi's جزئیاتی را در مورد تولید و ارائه یک گوشی موبایل با مارک Levi's که تا ماه آینده در دسترس خواهد بود، اعلام کرد.
۱۹ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، کمپانی مد Levi's جزئیاتی را در مورد تولید و ارائه یک گوشی موبایل با مارک Levi's که تا ماه آینده در دسترس خواهد بود، اعلام کرد. البته اطلاعات محدودی در مورد این گوشی در دسترس است که از جمله آن وجود حافظه داخلی 40 گیگا بایتی و اسلات microSD حافظه خارجی است. علاوه بر این دوربین 2 مگاپیکسلی و صفحه نمایش با قابلیت پخش 65536 رنگ از مشخصات دیگر آن است. این گوشی از جنس استیل ضد زنگ بوده و به همراه یک پوشش از جنس کتان ارائه می شود. گوشی موبایل Levi's تحت لیسانس Pans گروه مد Modelabs ارائه می شود. این گوشی در دو رنگ نقره ای متالیک و مسی و با صفحه نمایش آینه ای  است که بیشتر می توان گفت حالت زنانه دارد. این گوشی را می توان نقطه اتصال مد روز و تکنولوژی دانست که مطمئناً نیاز کاربران را هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردهای تکنولوژی برآورده کند.

چندی پیش هم کمپانی Levi's نوعی شلوار جین را که جیبی با پوششی برای جلوگیری از انتشار امواج رادیویی موبایل بود، تولید کرد.