خانهاخبار
گلکسی M55s در تصاویری واقعی دیده شد

گلکسی M55s در تصاویری واقعی دیده شد

میان‌رده موردانتظار سامسونگ احتمالاً با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. 

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

سامسونگ در ماه آوریل سال جاری میلادی از گوشی Galaxy M55 رونمایی کرد. با این وجود، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند غول فناوری کره در حال توسعه یک مدل جدید از این گوشی است که با نام M55s شناخته خواهد شد. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Mukul Sharma تصاویر واقعی و بخشی از مشخصات فنی محصول موردانتظار این برند را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است. 

تصویر واقعی گلکسی M55s

همانطور که در تصاویر فاش‌شده مشاهده می‌کنیم، طراحی نسخه جدید گلکسی M شامل سه قسمت مختلف خواهد بود که شامل بخش مات، بخش براق (قسمت میانی پنل پشتی) و نوار کشیده‌شده در سیستم دوربین می‌شود. به علاوه، سنسورها نیز به صورت عمودی در پنل قرار خواهند گرفت.

عکس‌های موجود تایید می‌کنند که این دستگاه در دو رنگ آبی و مشکی به فروش خواهد رسید. متاسفانه تصاویری از ظاهر پنل جلویی این میان‌رده در دسترس قرار نگرفته است. 

طبق اطلاعات فاش‌شده، گلکسی M55s به نمایشگر سوپر امولد مجهز خواهد شد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپداگون ۷ نسل یک خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۴۵ واتی) تامین می‌کند. 

رنگ بندی گلکسی M55s

گزارش شده این محصول با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. البته به لطف درگاه microSD، کاربر قادر خواهد بود به راحتی حافظه دستگاه را افزایش دهد. 

برای تصویربرداری، میان‌رده موردانتظار سامسونگ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد مدل جدید M55 احتمالاً با برچسب قیمتی ۲۰٬۰۰۰ روپیه (۲۳۸ دلار) روانه بازار می‌شود. به نظر می‌رسد غول فناوری کره به زودی از این دستگاه رونمایی خواهد کرد.  

برچسب‌ها: