خانهاخبار
تسهیلات پرداخت شده GSMPay از مرز 15 هزار میلیارد ریال عبور کرد

تسهیلات پرداخت شده GSMPay از مرز 15 هزار میلیارد ریال عبور کرد

جی‌‌اس‌ام پی (GSMPay)، لندتک تخصصی حوزه موبایل ایران اعلام کرد که در نیمه اول سال 1403 بیش از 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کاربران خود ارائه کرده است. 

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

GSMPay فعالیت خود را از سال گذشته به عنوان بازوی فین‌تک گروه همراه‌تل آغاز کرده و طی این مدت توانسته حجم تسهیلات پرداخت شده خود را از سقف هزار میلیارد تومان عبور دهد. خدمات مالی و اعتباری GSMPay به شکلی طراحی و تنظیم شده که هر دو بخش فروشندگان و خریداران نهایی موبایل و لوازم جانبی می‌توانند از آن بهره ببرند. 

GSMPay به عنوان لندتک تخصصی حوزه موبایل، این امکان را برای خریداران گوشی‌های هوشمند فراهم کرده تا این دسته از افراد بتوانند به سادگی و بدون نیاز به ضامن تا سقف 300 میلیون ریال اعتبار برای خرید اقساطی دریافت کنند. 

دریافت‌کنندگان این تسهیلات می‌توانند خرید خود را به شکل آنلاین و حضوری از بیش از هفت هزار فروشگاه همکار GSMPay در سراسر کشور انجام دهند. 

همراه‌تل، نامی آشنا در حوزه واردات، فروش و توزیع دستگاه‌ها و لوازم صنعت موبایل ایران است که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در این عرصه را در کارنامه خود دارد. همراه‌تل به منظور توسعه زنجیره ارزش خدمات خود، GSMPay را با چشم‌انداز تبدیل‌ شدن به اولین فین‌تک تخصصی حوزه موبایل و لوازم جانبی در ایران راه‌اندازی کرده است. GSMPay اولین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر خدمات مالی و اعتباری ویژه‌ای را به فعالان، فروشندگان و خریداران گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی ارائه می‌دهد. 

IMG_3775.jpg

خدمات GSMPay به فروشندگان 

در بخش فروشندگان، خدمات GSMPay به دو شکل مختلف ارائه می‌شود. بخش اول، شامل کارت اعتباری GSMPay می‌شود که با حداکثر پنج میلیارد ریال اعتبار در دسترس فروشندگان گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی قرار می‌گیرد. اعتبار این کارت‌ها در ابتدا با مبلغ یک میلیارد ریال آغاز می‌شود و پس از آن با تسویه انجام شده و به شکل پلکانی مبلغ اعتبار افزایش می‌یابد. فروشندگان با انجام تسویه حساب‌ به موقع می‌توانند به صورت هفتگی این اعتبار را دریافت کنند. تمامی فروشندگان این حوزه با ارائه مدارک مورد نیاز (جواز کسب، کارت پایان خدمت و چک صیادی) قادر به دریافت اعتبار کارت اعتباری GSMPay هستند. 

سرویس بعدی GSMPay برای فروشندگان، به ارائه درگاه فروش اقساطی آنلاین و حضوری اختصاص دارد. فروش اقساطی از جمله‌ طرح‌هایی است که جذابیت خاصی برای مشتریان دارد. فروشندگان موبایل و لوازم جانبی با در اختیار داشتن یک سازوکار مشخص و مطمئن می‌توانند از مزایای فروش اقساطی برای جذب بیشتر مشتریان و فروش بیشتر بهره ببرند. 

خرید و فروش اقساطی راحت و بدون دردسر

با استفاده از خدمات GSMPay فروشندگان و خریداران گوشی‌های موبایل، به تجربه‌ جدیدی از خرید و فروش اقساطی کالا دست پیدا می‌کنند. تجربه‌ای که در آن دیگر خبری از ارائه مدارک انبوه یا صرف مدت زمان طولانی برای دریافت اعتبارات نخواهد بود. در این طرح، علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام و احراز هویت در GSMPay و پشت‌ سر گذاشتن مرحله اعتبارسنجی، مبلغ مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند و پس از آن با دریافت تسهیلات در کیف اعتباری خود، می‌توانند برای انجام خرید به هفت هزار فروشگاه‌ آنلاین و حضوری طرف قرارداد مراجعه کنند. اقساط این تسهیلات 12 ماهه است. 

GSMPay در کمتر از یک سال از شروع فعالیت خود و تنها در نیمه اول سال 1403 بیش از 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات مالی ارائه کرده است. GSMPay در نظر دارد تا سبد محصولات خود را با خدمات مالی و اعتباری متنوع‌تر و گسترده‌تری توسعه داده و در آینده به اولین فین‌تک تخصصی حوزه‌ موبایل و لوازم جانبی تبدیل شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا بهره‌مندی از خدمات مالی و اعتباری GSMPay به وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.gsmpay.ir مراجعه کنید.