خانهاخبار
نسخه بعدی سری Battlefield توسط چهار استودیوی متفاوت در دست توسعه است

نسخه بعدی سری Battlefield توسط چهار استودیوی متفاوت در دست توسعه است

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که چهار استودیوی متفاوت در حال کار روی نسخه جدید سری شوتر محبوب Battlefield هستند.

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

شرکت الکروتینک آرتز اخیرا اعلام کرده که بازی بعدی سری Battlefield توسط چهار استودیوی مختلف در حال توسعه است.

bt 1.jpg

طی رویداد مخصوص سرمایه‌گذاران EA در روز سه‌شنبه، خانم «لورا میل» که نقش مدیر این شرکت را دارد، اعلام کرد که «چهار استودیوی کاملاً مجهز» در حال کار روی نسخه جدیدی در این سری محبوب شوتر اول شخص هستند. به گفته خانم «میل»، این شرکت زمان بیشتری را به چرخه توسعه و تست این بازی اختصاص داده‌ است.

bt 3.jpeg

«بایرن بید» معاون ارشد و مدیر کل Battlefield، پس از «میل» روی صحنه آمد و جزئیات مربوط به اینکه کدام استودیو کدام بخش‌های بازی را توسعه می‌دهد، ارائه کرد. به گفته این مقام الکترونیک آرتز، استودیوی دایس (سازندگان اصلی سری Battlefield) رهبری بخش چندنفره را بر عهده دارند و در سوی دیگر، مسئولیت محتوا و تجربیات بخش‌های تک نفره و چند نفره نیز بر عهده استودیوی کرایتیرین (سازنده Need for Speed و Burnout) است.

الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرد که تیم قدرتمندی از استودیوی موتیو به جمع توسعه دهندگان این عنوان اضافه شده‌اند. این استودیوی که با عناوینی چون سری Star Wars Battlefront شناخته می‌شوند، وظیفه توسعه بخش داستانی تک‌نفره بازی بعدی Battlefield را بر عهده دارند. استودیوی ریپل افکت نیز که قبلاً DICE LA نام داشت و توسعه‌دهنده حالت پورتال در Battlefield 2042 بود، در حال کار بر روی یک تجربه جدید Battlefield با هویت منحصربه‌فرد این سری است. 

bt 2.jpeg

این نخستین باری نیست که شاهد اشاره‌ای از سوی الکترونیک آرتز به خلق تجربه جدیدی در این سری هستیم. آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام شد که «وینس زمپالا»، رئیس استودیوی ری‌اسپاون هدایت فرنچایز Battlefield را بر عهده می‌گیرد. در آن زمان، «زمپالا» گفت که EA قصد داشته تا یک دنیای Battlefield با چندین پروژه مرتبط با هم بسازد، یکی از این پروژه‌ها، همین تجربه جدید Battlefield بود.

bt 4.jpeg

پس از شکست Battlefield 2042 و استقبال نه‌ چندان بالا از Battlefield 5، طرفداران این سری در انتظار معرفی نسخه جدیدی با تمرکز روی نقاط قوت اصلی Battlefield هستند. با این وجود، اشارات «اندرو ویلسن»، مدیر عامل الکترونیک آرتز در ماه مه به عرضه یک بازی لایو سرویس جدید در این سری، موجب نگرانی هواداران این فرنچایز قدیمی و محبوب شوتر شد.