خانهاخبار
جشن 15 سالگی SMS

جشن 15 سالگی SMS

به گزارش گروه خبری GSM، صنعت تلفن همراه امروز پانزدهمین سالگرد بنیان گذاری مرکز سرویس پیام کوتاه را جشن می گیرد. اولین مرکز سرویس پیام کوتاه (SMSC) به منظور تامین ........
۲۴ مرداد ۱۳۸۶
به گزارش گروه خبری GSM، صنعت تلفن همراه امروز پانزدهمین سالگرد بنیان گذاری مرکز سرویس پیام کوتاه را جشن می گیرد. اولین مرکز سرویس پیام کوتاه (SMSC) به منظور تامین نیازها و افزایش اعتبار صنعت در حال رشد موبایل با نام Telenor تاسیس شد. ساختار اولیه آن SMSC Box بود که بعداً به SMSC مبتنی بر IP تبدیل شد. این ساختار با قابلیت انتقال 16000 پیام کوتاه را در یک ثانیه دارد که این میزان در ابتدای تاسیس SMSC ده پیام در ثانیه بود. پلات فرم های مجهز به IMS کیفیت این سرویس را توسعه می دهد، هزینه ها را می کاهد و سرویس های پیشرفته تری را ارائه می کند. با وجود رشد سریع بازار موبایل، SMS همچنان ارزشمندترین سرویس برای اپراتورها به شمار می آید. اپراتورهایی که می خواهند مشترکان بیشتری داشته باشند پلت فرم ها را با هم ترکیب می کنند تا ظرفیت SMS را به حد نیازهای مردم برسانند. با وجود توسعۀ بازار تلفن همراه بخصوص در اروپای غربی که حدود 90 درصد مردم از سرویس SMS استفاده می کنند، SMSCها همچنان تلاش دارند امکانات خود را افزایش دهند. سرویس پیام کوتاه روی درآمدهای کلی سرویس های موبایل تاثیر بسزایی داشته است. با این حال SMSC ها همچنان در پی توسعۀ ساختارهای مبتنی بر IP هستند، تا بتواند سرویس های نا محدود به متقاضیان ارائه دهد.
به گزارش گروه خبری GSM، صنعت تلفن همراه امروز پانزدهمین سالگرد بنیان گذاری مرکز سرویس پیام کوتاه را جشن می گیرد. اولین مرکز سرویس پیام کوتاه (SMSC) به منظور تامین نیازها و افزایش اعتبار صنعت در حال رشد موبایل با نام Telenor تاسیس شد. ساختار اولیه آن SMSC Box بود که بعداً به SMSC مبتنی بر IP تبدیل شد. این ساختار با قابلیت انتقال 16000 پیام کوتاه را در یک ثانیه دارد که این میزان در ابتدای تاسیس SMSC ده پیام در ثانیه بود. پلات فرم های مجهز به IMS کیفیت این سرویس را توسعه می دهد، هزینه ها را می کاهد و سرویس های پیشرفته تری را ارائه می کند. با وجود رشد سریع بازار موبایل، SMS همچنان ارزشمندترین سرویس برای اپراتورها به شمار می آید. اپراتورهایی که می خواهند مشترکان بیشتری داشته باشند پلت فرم ها را با هم ترکیب می کنند تا ظرفیت SMS را به حد نیازهای مردم برسانند. با وجود توسعۀ بازار تلفن همراه بخصوص در اروپای غربی که حدود 90 درصد مردم از سرویس SMS استفاده می کنند، SMSCها همچنان تلاش دارند امکانات خود را افزایش دهند. سرویس پیام کوتاه روی درآمدهای کلی سرویس های موبایل تاثیر بسزایی داشته است. با این حال SMSC ها همچنان در پی توسعۀ ساختارهای مبتنی بر IP هستند، تا بتواند سرویس های نا محدود به متقاضیان ارائه دهد.