خانهاخبار
رندر ریلمی جی‌تی ۷ پرو طراحی جدید آن را نشان می‌دهد

رندر ریلمی جی‌تی ۷ پرو طراحی جدید آن را نشان می‌دهد

در حالی که ریلمی جی‌تی ۵ پرو با ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل عرضه شده است، نسل جدید این گوشی از ماژول مربعی‌شکل بهره خواهد برد.

۷ شهریور ۱۴۰۳

به تازگی یک رندر از پرچمدار نسل بعدی ریلمی یعنی جی‌تی ۷ پرو (Realme GT 7 Pro) فاش شده که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. برای یادآوری، گوشی جی‌تی ۵ پرو که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد، از ماژول دوربین عظیم دایره‌ای‌شکل بهره می‌برد.

حالا اما تصویر منتشر شده از گوشی موردانتظار این برند چینی نشان می‌دهد این دستگاه از ماژول مربعی‌شکل برخوردار خواهد شد که طراحی آن مشابه گوشی جی‌تی ۶ است. 

اوایل ماه جاری میلادی، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station تصویری شماتیک از چهار پرچمدار چینی را به اشتراک گذاشت. همانطور که در تصویر پایین مشخص است، نسل جدید گوشی پرمیوم ریلمی در سمت چپ قرار دارد. 

تصویر شماتیک چهار پرچمدار چینی

رندر فاش شده مدل جدید سری جی‌تی را در رنگ سفید و با ماژول دوربین مربعی‌شکل نشان می‌دهد که در سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته است. این پرچمدار از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل سنسورهای اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو می‌شود.

رندر پنل پشتی ریلمی جی‌تی ۷ پرو

مشخصات فنی ریلمی جی‌تی ۷ پرو

طبق شایعات پیشین، پرچمدار ریلمی به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی X2 شرکت BOE مجهز می‌شود که از رزولوشن تصویر 1.5K و فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند. به علاوه، قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار خواهد بود. 

محصول موردانتظار این برند چینی با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت به فروش خواهد رسید. گزارش شده ظرفیت باتری این گوشی از ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بیشتر خواهد بود. 

برای تصویربرداری، جی‌تی ۷ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده خواهد کرد. سیستم دوربین این پرچمدار احتمالاً قادر خواهد بود که زوم هیبریدی ۱۰ برابری و زوم دیجیتالی ۱۲۰ برابری در اختیار کاربران قرار دهد.

از دیگر مشخصات فنی گوشی پرمیوم ریلمی می‌توان به اندروید ۱۵، گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 / IP69، سنسور اثرانگشت اولتراسونیک و شارژ ۱۰۰ واتی اشاره کرد. 

ریلمی جی‌تی ۷ پرو احتمالاً در بین ماه‌های اکتبر تا نوامبر سال جاری میلادی (مهر تا آذر ۱۴۰۳) برای بازار چین معرفی خواهد شد. امکان دارد این گوشی در ماه دسامبر امسال (آذر تا دی ۱۴۰۳) در اختیار بازارهای بین‌المللی قرار بگیرد. 

برچسب‌ها: