خانهاخبار
هواوی واچ جی تی ۵ پیش از عرضه در یک ویدیوی جعبه‌گشایی دیده شد

هواوی واچ جی تی ۵ پیش از عرضه در یک ویدیوی جعبه‌گشایی دیده شد

به تازگی شاهد انتشار یک ویدیوی جعبه‌گشایی از ساعت هوشمند جدید شرکت هواوی بودیم.

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

اوایل این ماه، شرکت هواوی اعلام کرد که در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) از هواوی واچ جی تی ۵ رونمایی خواهد کرد و حتی شاهد انتشار تیزری از این محصول نیز بودیم. پس از افشای رندر‌های رسمی این ساعت، مشخص شد که هواوی واچ جی تی ۵ از نظر طراحی شباهت فراوانی به نسل گذشته دارد. به تازگی، این محصول در یک ویدیوی جعبه‌گشایی نیز دیده شده است.

huawei 1.jpg

این ساعت از طراحی شناخته‌شده‌ای با بدنه هشت‌ضلعی و قاب مدرج دایره‌ای پیروی می‌کند. با استناد به شایعات، این نسل در اندازه‌های ۴۶ میلی‌متری و ۴۲ میلی‌متری عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد، ابعاد نمایشگر اولد این دو مدل همانند نسل پیشین ۱.۴۳ و ۱.۳۲ اینچی است.

در واقع، بزرگ‌ترین تفاوت در این نسل، سیستم پایش سلامت جدید TruSense خواهد بود. این فناوری شامل ردیابی ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و نرخ تنفس، فشار خون و دمای بدن است. به ادعای افشاگران، عملکرد این سنسور‌ها و الگوریتم پردازش اطلاعات نیز در این نسل بهبود یافته‌اند.

huawei 2.jpg

هواوی واچ جی تی ۵ و هواوی واچ D2 که اخیراً لو رفته است، اولین ساعت‌هایی خواهند بود که از سیستم TruSense بهره می‌برند. در این ویدیوی جعبه‌گشایی، به اولین سنسور ۱۲ کاناله هواوی و شیشه پشتی جدیدی اشاره شده که نور محیط را بهتر مسدود می‌کند. 

huawei 3.jpg

این ویدیو در وب‌سایت Bilibili قرار گرفته که نقش یکی از پلتفرم‌های محبوب به اشتراک‌گذاری ویدیو برای کاربران چینی را دارد. در سوی دیگر، رویداد ۱۹ سپتامبر همچنین شامل یک هواوی میت‌پد با نمایشگر Tandem OLED PaperMatte خواهد بود. این محصول احتمالا همان میت‌پد پرو ۱۲.۲ است که در ماه آگوست امسال روانه بازار کشور چین شد.