خانهاخبار
پوکو F7 احتمالاً زودتر آنچه تصور می‌شود، معرفی خواهد شد

پوکو F7 احتمالاً زودتر آنچه تصور می‌شود، معرفی خواهد شد

قرارگیری نسل جدید سری پوکو F در گواهی EEC نشان می‌دهد که زمان زیادی تا عرضه این گوشی نمانده است.

۷ شهریور ۱۴۰۳

اوایل ماه جاری میلادی، یک گوشی هوشمند متعلق به برند پوکو در پایگاه اطلاعاتی IMEI ثبت شد که از شناسه مدل 2412DPC0AG بهره می‌برد. در این رابطه، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که شناسه مذکور به گوشی پوکو F7 تعلق دارد. 

در ابتدا، تصور می‌شد که لیست گوشی جدید پوکو به اشتباه در IMEI ثبت شده، چرا که نسل قبلی این دستگاه یعنی پوکو F6 تنها سه ماه پیش معرفی شده بود و انتظار می‌رفت مدل بعدی آن در سه‌ماهه دوم سال آینده میلادی عرضه شود. 

گواهی EEC پوکو F7

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد نسل جدید پوکو F را زودتر از موعد روانه بازار کند. این گوشی به تازگی و با شناسه مدل مشابه در گواهی EEC لیست شده که عرضه آن را تایید می‌کند. 

قرارگیری محصول جدید شیائومی در گواهی EEC نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالاً زودتر از آنچه تصور می‌شود، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. متاسفانه در این گواهی هیچ اشاره‌ای به گوشی پوکو نشده است. 

شیائومی پوکو F6
شیائومی پوکو F6

گوشی پوکو F6 در ماه ژانویه سال جاری میلادی گواهی EEC را دریافت کرد و سپس در ماه می معرفی شد. در صورتی که شیائومی الگوی مشابه را تکرار کند، انتظار داریم که نسل جدید این گوشی در ماه دسامبر روانه بازار شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو F7 احتمالاً به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی توربو ۴ معرفی خواهد شد. از سوی دیگر، شایعه شده پوکو F7 پرو به مدل ری‌برند ردمی K80 برای بازارهای بین‌المللی بدل می‌شود.

برچسب‌ها: