خانهاخبار
پرچمدار ریلمی به نمایشگر جدید و شارژ فوق‌سریع مجهز خواهد شد

پرچمدار ریلمی به نمایشگر جدید و شارژ فوق‌سریع مجهز خواهد شد

نمایشگر اختصاصی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار، شارژ ۱۰۰ واتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی از ویژگی‌های مهم ریلمی جی‌تی ۷ پرو به شمار می‌روند. 

۲ شهریور ۱۴۰۳

ماه گذشته، ریلمی از سری ریلمی ۱۳ پرو رونمایی کرد که در حال حاضر برای بازار چین عرضه شده است. حالا اما به نظر می‌رسد این برند چینی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از پرچمدار جدید خود است که در ماه اکتبر یا نوامبر سال جاری میلادی (مهر تا آذر ۱۴۰۳) از راه می‌رسد. 

حالا افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo، بخشی از مشخصات فنی ریلمی جی‌تی ۷ پرو (Realme GT7 Pro) را به اشتراک گذاشته که خبر از محصولی قدرتمند می‌دهند. 

مشخصات فنی ریلمی جی تی ۷ پرو

در حالی که افشاگر DCS اشاره‌ای به نام پرچمدار ریلمی نکرده است، ایموجی‌ها و نشانه‌های موجود در پست این فعال حوزه فناوری نشان می‌دهند که گوشی مدنظر همان جی‌تی ۷ پرو خواهد بود. 

طبق اطلاعات فاش‌شده، گوشی موردانتظار ریلمی از نمایشگر کاملاً جدید X2 شرکت BOE بهره خواهد برد که احتمالاً به طور اختصاصی برای این دستگاه بهینه‌سازی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این نمایشگر از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی کند. 

در گزارش افشاگر DCS ابعاد صفحه‌نمایش مدل جدید سری جی‌تی ذکر نشده، ولی احتمال دارد گوشی ریلمی به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی مجهز شود.

ریلمی جی تی ۵ پرو

قلب تپنده جی‌تی ۷ پرو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. همچنین شایعه شده که این دستگاه از شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، باتری موجود در این گوشی احتمالاً از ظرفیت بالاتر از ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار خواهد شد. 

پنل پشتی پرچمدار نسل جدید ریلمی میزبان دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳ برابری (سنسور LYT-600 سونی) خواهد بود. شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که این دوربین از زوم هیبریدی ۱۰ برابری و زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابری پشتیبانی خواهد کرد. 

برای محافظت در برابر آب و گردوغبار، گوشی ریلمی با گواهی IP69 یا IP68 همراه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت زیرنمایشگر اولتراسونیک را نام برد. 

برچسب‌ها: