خانهاخبار
جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی به زودی معرفی می‌شود

جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی به زودی معرفی می‌شود

به تازگی جزئیات فنی مربوط به نمایشگر، باتری و سیستم دوربین گوشی ردمی 14C در اختیار کاربران قرار گرفته است.

۲ شهریور ۱۴۰۳

شیائومی به زودی از یک گوشی اقتصادی جدید رونمایی خواهد کرد که به برند ردمی تعلق خواهد داشت. این محصول جدید که ردمی 14C نام دارد، در تاریخ ۳۱ اوت سال جاری میلادی (۱۰ شهریور) معرفی خواهد شد. 

حالا در فاصله یک هفته مانده به رونمایی رسمی، مشخصات فنی مربوط به نمایشگر، باتری، و سیستم دوربین گوشی جدید شیائومی در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

مشخصات فنی ردمی 14c

با توجه به این که ردمی هرساله طراحی محصولات سری C را تغییر می‌دهد، نسل جدید این گوشی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست و امسال شیائومی ردمی 14C با ظاهر جدیدی همراه خواهد شد. این دستگاه موردانتظار از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل برخوردار می‌شود که طراحی بسیار متفاوتی با نسل قبلی دارد. 

گوشی جدید ردمی در پنل پشتی خود میزبان دوربین دوگانه خواهد بود که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق می‌شود. یکی از دو حلقه موجود در ماژول دوربین این دستگاه فلاش LED را در خود جای خواهد داد. 

شایان ذکر است که محصول اقتصادی شیائومی در سه رنگ آبی، سبز (با پنل پشتی چرمی) و مشکی به فروش خواهد رسید. 

رنگ سبز و مشکی ردمی 14c

مدل جدید سری ردمی C به نمایشگر ۶٫۸۸ اینچی ال‌سی‌دی مجهز خواهد بود که از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. 

در حال حاضر، اطلاعات مربوط به سخت‌افزار ردمی 14C مشخص نشده ولی گزارش شده که این دستگاه از تراشه هلیو G91 اولترا مدیاتک بهره خواهد برد. گوشی اقتصادی غول فناوری چینی در دو کانفیگ رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی گوشی ردمی می‌توان به سنسور اثرانگشت کنار بدنه اشاره کرد. 

برچسب‌ها: