خانهاخبار
زمان معرفی جهانی یکی از نازک‌ترین گوشی‌های تاشو دنیا مشخص شد

زمان معرفی جهانی یکی از نازک‌ترین گوشی‌های تاشو دنیا مشخص شد

آنر به تازگی تایید کرده که گوشی مجیک V3 در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

ماه گذشته میلادی، آنر گوشی مجیک V3 را معرفی کرد که یکی از نازک‌ترین دستگاه‌های تاشو جهان به شمار می‌رود. حالا پس از گذشت یک ماه از عرضه این گوشی برای بازار چین، به تازگی زمان رونمایی از آن برای بازارهای جهانی نیز مشخص شده است. 

آنر به تازگی تایید کرده که مدل بین‌المللی پرچمدار تاشو این برند در تاریخ ۵ سپتامبر (‍۱۵ شهریور) و طی رویداد IFA رونمایی می‌شود. همراه با این محصول موردانتظار، غول فناوری چینی از تبلت مجیک‌پد ۲ و لپتاپ مجیک‌بوک Art 14 نیز پرده‌برداری می‌کند. 

زمان معرفی جهانی آنر مجیک V3

همانطور که می‌دانیم، مجیک V3 جزو نازک‌ترین گوشی‌های تاشو بازار محسوب می‌شود که در دو حالت باز و بسته‌شده، از ضخامت ۴٫۳۵ میلی‌متری و ۹٫۲ میلی‌متری بهره می‌برد. 

برای مقایسه، گلکسی زد فولد ۶ ضخامتی برابر با ۵٫۶ میلی‌متر (حالت بازشده) و ۱۲٫۱ میلی‌متر (بسته‌شده) دارد. باید اشاره کرد که پیکسل ۹ پرو فولد که جدیدترین تاشو گوگل به شمار می‌رود نیز ضخامت بیشتری از پرچمدار آنر دارد. 

طراحی باریک تنها نقطه‌قوت گوشی آنر نیست، چرا که این دستگاه از مشخصات فنی قابل‌توجهی نیز برخوردار است. برای مثال، نسل جدید سری مجیک V‌ به باتری حجیم ۵۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم و شارژ ۶۶ واتی باسیم پشتیبانی می‌کند. 

آنر مجیک V3

برای تصویربرداری، گوشی موردانتظار این برند چینی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. 

سال گذشته، آنر مجیک V2 نیز در رویداد IFA 2022‌ برای بازارهای جهانی معرفی شد، ولی پس از ۶ ماه در دسترس کاربران بین‌المللی قرار گرفت. در این راستا، امیدواریم نسل جدید این گوشی با تاخیر زمانی چندماهه روانه بازارهای مختلف نشود. همچنین انتظار می‌رود مجیک V3 با قیمت پایین‌تری به نسبت رقبای خود از برندهای سامسونگ و گوگل عرضه شود. 

برچسب‌ها: