خانهاخبار
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

۵ مرداد ۱۴۰۳

در حالی که شایعه شده نسخه بتا رابط کاربری One UI تا چند روز آینده عرضه می‌شود، گزارش‌های زیادی تا به امروز پیرامون نرم‌افزار جدید گوشی‌های گلکسی منتشر شده است. حالا به تازگی تصاویری از One UI 7 در دسترس قرار گرفته که تغییرات ظاهری گسترده آن را نشان می‌دهند.

رابط کاربری One UI سامسونگ

وبسایت SmartPrix با همکاری افشاگری به نام Chunvn8888 اسکرین‌شات‌هایی از نسل جدید One UI را به اشتراک گذاشته‌اند که حاوی جزئيات طراحی نرم‌افزار موردانتظار سامسونگ است.

یکی از تغییراتی که در همان نگاه اول به چشم کاربران می‌آید گردترشدن تمامی آیتم‌های رابط کاربری One UI 7 است. به نظر می‌رسد این تغییر طراحی در همه قسمت‌ها مانند نوتفیکیشن‌ها، پنل تنظیمات سریع، منو تنظیمات اصلی و دیگر بخش‌ها حضور خواهد داشت.

نوتیفیکیشن بار One Ui 7

دیگر تغییر طراحی مهم One UI 7 جدا شدن دو قسمت نوتیفیکشن‌ها و پنل تنظیمات سریع از یک‌دیگر است. این ویژگی‌ را در قبلا در سیستم‌عامل iOS اپل و همچنین رابط کاربری MIUI / HyperOS دیده‌ایم.

 

به لطف One UI 7، کاربران تماس‌های تصویری را به یک دستگاه دیگر منتقل کنند. البته شایان ذکر است که کاربر در هر دو دستگاه خود باید یک اکانت سامسونگ مشابه را وارد کرده باشد. البته این ویژگی One UI 7 جدید نیست چرا که قابلیت Cross-Device Services گوگل نیز به کاربر اجازه می‌دهد تا تماس‌های تصویری را بین دستگاه‌های مختلف جابه‌جا کند.

قابلیت ارسال تماس تصویری One UI 7

در نهایت باید اشاره کرد که برنامه بتا One UI 7 احتمالاً از روز دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد. به طور کلی، نسخه جدید One UI برای کاربرانی که به دنبال یک تغییر طراحی بزرگ در گوشی‌های سامسونگی خود بوده‌اند یک بروزرسانی مهم به شمار خواهد رفت.

برچسب‌ها: