خانهاخبار
امیزفیت تی‌رکس ۳ معرفی شد؛ نمایشگر پرنورتر و عمر باتری بیشتر

امیزفیت تی‌رکس ۳ معرفی شد؛ نمایشگر پرنورتر و عمر باتری بیشتر

پوشیدنی جدید امیزفیت از نمایشگر امولد با روشنایی حداکثری ۲۰۰۰ نیتی و باتری حجیم ۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

۱۶ شهریور ۱۴۰۳

امیزفیت یکی از برندهای برجسته بازار ساعت‌های هوشمند به شمار می‌رود که محصولات خود را در عین بهره‌مندی از قابلیت‌های پیشرفته و کاربردی، با قیمتی معقول روانه بازار می‌کند. حالا این شرکت به تازگی از مدل جدید سری ساعت‌های تی‌رکس (Amazfit T-Rex) رونمایی کرده که دستگاهی مستحکم محسوب می‌شود. 

به مانند نسل‌های قبلی، تی‌رکس ۳ از طراحی مقاومی بهره می‌برد که استفاده از آن در شرایط سخت را ممکن می‌سازد. در این راستا، این پوشیدنی از فریم پلیمری در حد استانداردهای نظامی برخوردار شده و تا عمق ۵۰ متری آب (فشار ۵اتمسفری)‌ مقاوم است. 

امیزفیت تی‌رکس ۳

ساعت جدید امیزفیت به نمایشگر بزرگ‌تر ۱٫۵ اینچی با رزولوشن تصویر ۴۸۰ در ۴۸۰پیکسل مجهز شده که حالا می‌تواند به روشنایی ۲۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. برای مقایسه، نسخه قبلی این محصول تنها از روشنایی ۱۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. 

انرژی موردنیاز T-Rex 3 توسط باتری حجیم ۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که در استفاده سنگین تا ۱۳ روز و در استفاده معمولی تا ۲۷ روز دوام می‌آورد. شارژ کامل این دستگاه نیز در عرض ۳ ساعت انجام می‌شود. 

پوشیدنی این برند چینی از ۱۷۰ حالت ورزشی و فعالیت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و از قابلیت‌های سلامتی استاندارد مانند پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون، پایش خواب و کنترل استرس بهره می‌برد. به علاوه، این ساعت می‌تواند دمای پوست بدن را نیز اندازه‌گیری کند. 

ساعت امیزفیت تی رکس ۳

برای ذخیره نقشه‌ها و موسیقی، امیزفیت محصول جدید خود را به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز کرده که بهبود قابل‌توجهی به نسبت نسل قبلی دارد. 

تی‌رکس ۳ با دستیار هوش مصنوعی Zepp Flow همراه شده که برپایه مدل GPT-4o شرکت OpenAI توسعه یافته است. از دیگر مشخصات فنی این پوشیدنی می‌توان سیستم‌عامل Zepp OS 4، رم ۶۴ مگابایتی و سیستم GPS داخلی را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که Amazfit T-Rex 3 با برچسب قیمتی ۲۸۰ دلار / ۳۰۰ یورو به فروش خواهد رسید.