خانهاخبار
بهبود گرافیک و گیم‌پلی Dark And Darker Mobile در گوشی‌های سامسونگ

بهبود گرافیک و گیم‌پلی Dark And Darker Mobile در گوشی‌های سامسونگ

سامسونگ با همکاری کرافتون، توسعه‌دهنده بازی Dark And Darker Mobile، این بازی را برای گوشی‌های پرچمدار جدید خود بهینه‌سازی کرده است.
 

۲ مرداد ۱۴۰۳
product-image

سامسونگ گلکسی S24 اولترا ظرفیت 512GB رم 12GB

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده

گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ و بازی Dark And Darker Mobile 

گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ و بازی Dark And Darker Mobile

سامسونگ اعلام کرده است که با همکاری توسعه‌دهنده مشهور بازی، کرافتون، بهینه‌سازی‌هایی را برای بازی Dark And Darker Mobile در گوشی‌های پرچمدار اخیر خود انجام داده تا بهترین تجربه بازی را ارائه دهد.

این بازی موبایل سطح بالا اکنون برای گلکسی S24 اولترا، گلکسی زد فیلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ بهینه‌سازی شده است.

بهینه‌سازی برای گلکسی S24 اولترا، زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶

بهینه‌سازی برای گلکسی S24 اولترا، زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶

سامسونگ با همکاری کرافتون، بازی Dark And Darker Mobile را برای دستگاه‌های گلکسی S24 اولترا، گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ بهینه‌سازی کرده است.

این گوشی‌ها از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند که باعث می‌شود این بازی روان‌تر اجرا شود و تجربه یکنواختی را ارائه دهد. با استفاده از آخرین فناوری‌های آنریل انجین، این دو شرکت فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند گرافیک سه‌بعدی Vulkan و ردیابی پرتو را به کار گرفته‌اند.

ویژگی‌های مخصوص گوشی‌های تاشو

برای گوشی‌های تاشو جدید، سامسونگ ویژگی‌های مخصوص تاشو از جمله App Continuity را ارائه کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی را به صورت روان روی صفحه داخلی تاشو گلکسی زد فولد ۶ شروع کرده و با تا کردن گوشی، بازی را روی صفحه کاور ادامه دهند. نسخه آخر بازی Dark And Darker Mobile همچنین از صدای Dolby Atmos برای تجربه‌ای جذاب‌تر بهره می‌برد.

جونسوک آن، تهیه‌کننده اجرایی استودیو Bluehole، اعلام کرد که دو شرکت برای ارائه بهینه‌سازی‌های مشابه در بازی‌های دیگر کرافتون نیز همکاری خواهند کرد. این همان شرکتی است که بر روی بازی‌های فوق‌العاده محبوب PUBG Mobile و BGMI برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نظارت دارد.

سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که آیا این بهینه‌سازی‌ها برای گوشی‌های پرچمدار اخیر خود که مجهز به پردازنده اگزینوس ۲۴۰۰ هستند، مانند گلکسی S24 و گلکسی S24+ نیز ارائه خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها: