خانهاخبار
ریلمی نوت ۶۰ با دوربین بهبودیافته و قیمت ۹۰ دلاری معرفی شد

ریلمی نوت ۶۰ با دوربین بهبودیافته و قیمت ۹۰ دلاری معرفی شد

گوشی اقتصادی جدید ریلمی به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است. 

۹ شهریور ۱۴۰۳

ریلمی به تازگی از گوشی نوت ۶۰ (Realme Note 60) برای بازار اندونزی رونمایی کرده که محصولی اقتصادی به شمار می‌رود. این دستگاه که به عنوان نسخه نسل جدید نوت ۵۰ معرفی شده است، از دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی، گواهی ضدآب و گردوغبار IP64 و اندروید ۱۴ بهره می‌برد. 

طراحی ریلمی نوت ۶۰

طبق اعلام رسمی، گوشی ارزان‌قیمت این برند به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی IPS ال‌سی‌دی مجهز شده که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این پنل قادر است به روشنایی ۵۶۰ نیتی دست پیدا کند. 

قلب تپنده محصول جدید ریلمی تراشه Unisoc T612 است که در مدل پایه با حافظه رم ۴ گیگابایتی همراه می‌شود. کانفیگ بالارده این دستگاه از حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده می‌کند.

مدل آبی رنگ ریلمی نوت ۶۰

در پنل پشتی مدل جدید سری نوت دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته که در مقایسه با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نسل قبلی، یک بهبود قابل‌توجه به شمار می‌رود. متاسفانه جزئیات فنی سنسور دوم این گوشی اعلام نشده است. 

انرژی موردنیاز نوت ۶۰ توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۴ مبتنی بر RealmeUI 5.0 عرضه خواهد شد. 

مدل مشکی رنگ ریلمی نوت ۶۰

ریلمی نوت ۶۰ در دو رنگ آبی و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در کانفیگ پایه رم ۴ / حافظه ۶۴ گیگابایتی، این دستگاه با قیمت ۱٬۳۹۹٬۰۰۰ روپیه اندونزی (۹۰ دلار) به فروش می‌رسد. کانفیگ بالارده نسل جدید ریلمی نوت که شامل حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت می‌شود، با قیمت ۱٬۹۹۹٬۰۰۰ روپیه اندونزی (۱۳۰ دلار) عرضه می‌شود. 

انتظار می‌رود این گوشی اقتصادی به زودی برای دیگر بازارها نیز معرفی شود. 

برچسب‌ها: