خانهاخبار
اوپو فایند X8 چندین بهبود مهم خواهد داشت

اوپو فایند X8 چندین بهبود مهم خواهد داشت

گزارشی جدید ادعا می‌کند پرچمدار جدید اوپو در زمینه‌های نمایشگر، اوپو و سیستم‌عامل بهبود خواهد داشت.

۲ مرداد ۱۴۰۳

جزئیات فنی جدیدی از پرچمدار موردانتظار اوپو یعنی اوپو فایند X8 فاش شده که توسط افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station‌ به اشتراک گذاشته شده‌اند. 

طبق گزارش این افشاگر، اوپو فایند X8 از نمایشگر اولد ۶٫۵ اینچی برخوردار خواهد شد که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر ظاهراً از لبه‌های تخت می‌برد که در مقایسه با نمایشگر خمیده نسل قبلی، یک تغییر طراحی مهم محسوب می‌شود. 

مشخصات فنی اوپو فایند X8 پرو

دیگر ویژگی مهم پرچمدار اوپو باتری آن خواهد بود که از فناوری سیلیکونی برای ظرفیت بیشتر بهره خواهد برد. انتظار می‌رود حجم باتری فایند X8‌ بین ۵۱۰۰ تا ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد. 

پنل پشتی گوشی اوپو فایند X8 میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که شامل یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳ برابری و بهینه‌سازی‌های برند هسل‌بلاد می‌شود. به علاوه، دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.4 اینچی بهره خواهد برد. شایعه شده اوپو از الگوریتم‌های تصویربرداری جدیدی برای سری فایند X8 رونمایی خواهد کرد که سبب بهبود عملکرد دوربین‌ها می‌شود.

شایان ذکر است که اوپو فایند X8 با رابط کاربری ColorOS 15 عرضه خواهد شد که بهبودهای مهمی در زمینه تجربه کاربری را به ارمغان می‌آورد. از سوی دیگر، پرچمدار اوپو به احتمال زیاد به تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز می‌شود. 

اوپو فایند X7 اولترا

تراشه پرچمدار مدیاتک احتمالاً از یک هسته کورتکس X5 با فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتزی، سه هسته کورتکس X4 و چهار هسته متعلق به سری کورتکس A7 برخوردار خواهد شد. در مقایسه با نسل قبلی، دیمنسیتی ۹۴۰۰ تا ۳۴ درصد انرژی کمتری مصرف خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری اوپو فایند X8 شامل سه مدل به نام‌های فایند X8، فایند X8 پرو و فایند X8 اولترا خواهد بود. گزارش شده که دو مدل استاندارد و پرو سری فایند X8 در ماه اکتبر معرفی می‌شوند در حالی که فایند X8 اولترا به طور جداگانه در سه‌ماهه نخست سال آینده میلادی از راه خواهد رسید. 

برچسب‌ها: