خانهاخبار
محصولاتی که بعید است اپل در رویداد آتی خود معرفی کند

محصولاتی که بعید است اپل در رویداد آتی خود معرفی کند

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، اپل قرار است در 9 سپتامبر، از محصولات جدید خود رونمایی کند. اما در این میان به محصولات دیگری نیز اشاره می‌شود که احتمالا طی این رویداد، معرفی نخواهند شد.

۸ شهریور ۱۴۰۳

نسخه‌های جدیدی از آیفون و اپل واچ، محصولاتی هستند که طبق وعده اپل در رویداد 9 سپتامبر معرفی خواهند شد. البته در کنار این موارد، محصولات زیر نیز برای سال 2024 و یا اوایل 2025 از اپل انتظار می‌رود که بعید است آن‌ها را در رویداد آتی خود معرفی کند.

مک‌های جدید با تراشه M4

اخیرا مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داده بود که اپل در حال توسعه مک‌های جدید با تراشه M4 است و به‌زودی شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود. انتظار می‌رود که اپل نسخه‌های جدید مک‌بوک پرو، مک‌مینی و آی‌مک را به تراشه M4 مجهز کند. البته تراشه M4 در آیپدپروهای جدید که اوایل امسال معرفی شدند، استفاده شده است.

M4 Macs

در حالی که آی‌مک و مک‌بوک پرو احتمالا طراحی نسخه‌های فعلی را حفظ خواهند کرد، شایعات نشان می‌دهند که مک‌مینی M4 طراحی جمع‌وجورتری خواهد داشت و از لحاظ اندازه بیشتر شبیه دستگاه Apple TV خواهد بود. 

اپل معمولا برای معرفی نسخه‌های سری مک رویدادهایی را در ماه اکتبر برگزار می‌کند و به‌احتمال بسیار همین مک‌های جدید در رویداد ماه اکتبر معرفی خواهند شد.

ایرپاد پرو 3

نسل سوم ایرپادز پرو، هدفون‌های بی‌سیم بسیار خاصی خواهند بود و اپل در حال توسعه قابلیت‌های پیشرفته آن‌ها است. ایرپاد پرو 3 احتمالا دارای طراحی و تراشه جدیدی خواهد بود که ویژگی‌های مرتبط با سلامتی مانند ابزار تست شنوایی را نیز همراه خواهد داشت.

AirPods Pro 3

برای امسال انتظار می‌رود که اپل دو نسخه جدید از سری ایرپاد 4 را رونمایی کند که جایگزین ایرپاد 2 و ایرپاد 3 خواهند شد. این ایرپادهای جدید احتمالا در کنار سری آیفون 16 طی رویداد 9 سپتامبر معرفی خواهند شد. با این حال، شایعه شده که ایرپاد پرو 3، اواخر سال آینده رونمایی می‌شود.

سری جدید هوم‌پاد

تا به حال چندین مورد از مدل‌های مختلف هوم‌پادهای جدید در اطلاعات افشاگرها منتشر شده و در آن‌ها به مدلی اشاره می‌شود که احتمالا هوم‌پاد 2 خواهند بود. هوم‌پاد 2 احتمالا یک نمایشگر لمسی LCD خواهد داشت که در قسمت بالای آن تعبیه شده است.

New HomePods

البته اپل همچنین در حال بررسی یک دستگاه جدیدتر است که نمایشگر 8 اینچی داشته و می‌تواند سیستم‌عامل tvOS را اجرا کند.

با این حال، در هیچ منبعی اشاره نشده که اپل قصد دارد در رویداد سپتامبر خود از هوم‌پادهای جدید رونمایی کند.

نسخه اقتصادی ویژن‌پرو

هدست ویژن‌پرو از اوایل سال 2024، وارد فروشگاه‌ها شد اما به‌دلیل قیمت بالای آن و برخی محدودیت‌های موجود در استفاده، تاکنون خریداران زیادی نداشته و اپل به این فکر افتاده تا نسخه ارزان‌ و اقتصادی آن را طراحی کند.

Apple Vision

باتوجه به دیگر برنامه‌های اپل درخصوص معرفی سایر محصولات، نسخه اقتصادی ویژن‌پرو حداقل تا پایان سال 2025 آماده نخواهد شد و تنها چیزی که ممکن است اپل در سال جاری تغییر دهد، گسترش استفاده بدون محدودیت ویژن‌پرو به کشورهای بیشتری است.

برچسب‌ها: