خانهاخبار
گوشی آنر مجیک V3 به هوش مصنوعی گوگل مجهز است

گوشی آنر مجیک V3 به هوش مصنوعی گوگل مجهز است

آنر مجیک V3، محصول جدید این برند چینی است که قابلیت‌های هوش مصنوعی منحصر‌به‌فردی دارد. اما نکته جالب در این است که چند مورد از قابلیت‌های ابری هوش مصنوعی Honor Magic V3، توسط سرویس‌های گوگل کلاود پشتیبانی می‌شوند.

۸ شهریور ۱۴۰۳

برند آنر در 5 سپتامبر طی رویداد نمایشگاه IFA 2024 برلین، به‌طور رسمی از گوشی آنر مجیک V3 رونمایی کرد. نسخه جهانی این گوشی دارای قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی است که برای مثال ویژگی Magic Portal امکان مالتی‌تسکینگ (چندوظیفگی) بهتر را فراهم کرده و به چندین برنامه اجازه می‌دهد به‌صورت شناور و هم‌زمان فعال باشند.

سرویس هوش مصنوعی گوگل در گوشی آنر مجیک V3

در این میان قابلیت‌های خاصی نیز مانند ترجمه آنلاین در تماس‌های ویدیوی، ترجمه زنده یادداشت‌ها و امکان پاک کردن قسمت خاصی از تصویر بدون ایجاد مشکل در مجیک V3 وجود دارند که پشتیبانی این قابلیت‌های هوش مصنوعی را سرویس گوگل کلاود برعهده گرفته و این یعنی گوگل، بخشی از سرویس‌های قدرتمند هوش مصنوعی خود را در این گوشی قرار داده است.

Honor Magic V3

آنر مجیک V3 در حال حاضر باریک‌ترین گوشی تاشو دنیا است که تنها با ضخامت 4.4 میلی‌متر می‌تواند رقیب جدی برای دستگاه‌هایی مانند زد فولد 6 باشد. 12 گیگابایت رم و پردازنده اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 در این دستگاه قرار گرفته تا بتواند به‌راحتی سرویس‌های سنگین هوش مصنوعی گوگل را پردازش کند.

برند آنر با معرفی نازک‌ترین گوشی تاشو دنیا که البته هوش مصنوعی گوگل را هم دارد، می‌تواند بقیه شرکت‌ها مانند سامسونگ و شیائومی را در این زمینه به چالش جدی بکشد. البته تمام قابلیت‌های معرفی شده از این گوشی فعلا در حد بیانیه مطبوعاتی هستند و برای مقایسه بهتر با دیگر گوشی‌های تاشو پرچمدار باید به‌طور کامل وارد بازار شود. 

برچسب‌ها: