خانهاخبار
به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس Nord 3: پچ امنیتی آپریل و تنظیم صدا

به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس Nord 3: پچ امنیتی آپریل و تنظیم صدا

وان‌پلاس Nord 3 به‌روزرسانی جدیدی با قابلیت‌های جذاب و پچ امنیتی آپریل دریافت کرد. 
 

۱۴۰۳/۲/۹

کمپانی وان‌پلاس به‌روزرسانی جدیدی با شماره نسخه OxygenOS 14.0.0.510 را برای گوشی Nord 3 منتشر کرد. این به‌روزرسانی شامل موارد زیر می‌شود:

  • آخرین پچ امنیتی اندروید برای ماه آوریل ۲۰۲۴
  • قابلیت تنظیم حجم صدا برای برنامه‌های مجزا

همچنین، به‌روزرسانی OxygenOS 14.0.0.510 شامل بهبودهایی در طراحی نوار تنظیم صدا و اضافه شدن گزینه‌ی «Partial screenshot» به Smart Sidebar است.

به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس Nord 3

بخشی از لیست تغییرات (changelog) این به‌روزرسانی به شرح زیر است:

همانطور که اشاره کردیم، یکی از تغییرات مهم این آپدیت، اضافه شدن گزینه «Partial screenshot»  در نوار کناری است که به کاربران امکان می‌دهد تا به سادگی اسکرین‌شات‌هایی از بخش‌های مختلف صفحه گوشی خود بگیرند.

علاوه بر این، اکنون می‌توانید در برنامه عکاسی، کلاژ عکس بدون قاب ایجاد کنید که این امکان به شما اجازه می‌دهد عکس‌های خود را به صورت زیبا و بدون محدودیت قاب‌ بچینید.

شما می‌توانید با فشردن و نگهداشتن دکمه کاهش حجم صدا، چراغ قوه را در حالت خاموشی گوشی خود فعال کنید که این امکان به کاربران در مواقع اضطراری بسیار کارآمد است.

در آپدیت فعلی، همچنین از امکان جستجوی نام نرم‌افزارها با فشردن حرف اول آن در نوار جستجوی صفحه اصلی استفاده می‌شود که این امکان به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت و با دقت به نرم‌افزارهای موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند.

همچنین، در این آپدیت، امکان تنظیم حجم صدا برای هر نرم‌افزار به شیوه‌ای سفارشی و بر اساس نیازهای کاربر اضافه شده است.

بهبودهای دیگری نیز در این آپدیت اعمال شده است که از جمله آنها می‌توان به بهبود پایداری سیستم و طراحی نوار حجم صدا اشاره کرد. لازم به ذکر است که این آپدیت شامل پچ امنیتی مربوط به آوریل ۲۰۲۴ میلادی نیز می‌باشد که باعث بهبود امنیت سیستم می‌شود.

بروزرسانی جدید OxygenOS با شماره نسخه ۱۴.۰.۰.۵۱۰ برای گوشی نورد ۳ در دسترس قرار گرفته است. این به‌روزرسانی با دو شماره‌ی فریم‌ور مجزا منتشر می‌شود:

  • مدل‌های هند: CPH2491_14.0.0.510
  • مدل‌های اروپا و سایر مناطق: CPH2493_14.0.0.510

در حال حاضر، این به‌روزرسانی برای درصد کمی از کاربران قابل دریافت است و عرضه‌ی گسترده‌تر آن طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)