خانهاخبار
آنر سرانجام طراحی مجیک ۶ پرو را تایید کرد

آنر سرانجام طراحی مجیک ۶ پرو را تایید کرد

پرچمدار آنر که هفته آینده معرفی خواهد شد از دوربین سه‌گانه، تراشه پرچمدار و نمایشگر اولد بهره می‌برد. 

۱۲ دی ۱۴۰۲

در طی چند هفته گذشته، تصاویری زیادی از پرچمدار جدید آنر موسوم به مجیک ۶ پرو فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. با این وجود، هیچکدام از این تصاویر حاوی ظاهر نسخه رسمی و نهایی پرچمدار آنر نبوده‌اند.

چند روز پیش، آنر به طور رسمی از طراحی پنل جلویی مجیک ۶ پرو پرده برداشت و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند چینی امروز با انتشار تیزری طراحی پنل پشتی دستگاه را تایید کرد و به همه شایعات پایان داد. 

magic 6.jpg

تیزر رسمی آنر نشان می‌دهد که طراحی مجیک ۶ پرو نسخه بروزشده طراحی نسل قبلی آن یعنی مجیک ۵ پرو محسوب می‌شود. در پنل پشتی گوشی شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که در ماژول دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند.جدا از سه دوربین دستگاه، ماژول مجیک ۶ پرو از یک فلاش LED، سنسور ناشناس و یک میکرفون بهره می‌برد. همچنین در بخش پایینی دوربین‌های گوشی عبارت 100X حک شده که زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابری را تایید می‌کند. 

آنر قبلا تایید کرده که سری مجیک ۶ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار می‌شود که آن را به رقیب گوشی‌های قدرتمندی مانند وان پلاس ۱۲، ریلمی جی‌تی ۵ پرو، شیائومی ۱۴ پرو و نوبیا Z60 اولترا بدل می‌سازد. همچنین سری مجیک ۶ با آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی آنر یعنی MagicOS 8.0 که بر پایه اندروید ۱۴ است در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

magic 6 1.jpg

لیست پیش‌فروش آنر مجیک ۶ پرو تایید می‌کند که این گوشی در سه نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی روانه بازار می‌شود. البته در این لیست هیچ اشاره‌ای به کانفیگ حافظه رم دستگاه نشده است. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل رنگ‌های سبز آبی، مشکی، سفید، سبز و بنفش می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر با برگزاری رویدادی دو روزه در تاریخ ۱۰ الی ۱۱ ژانویه (۲۰ الی ۲۱ دی) از سری مجیک ۶ رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل‌ به نام‌های مجیک ۶، مجیک ۶ پرو و مجیک ۶ پورش دیزاین می‌شود.