خانهاخبار
گواهی WPC طراحی گلکسی S24 FE را تایید کرد

گواهی WPC طراحی گلکسی S24 FE را تایید کرد

به تازگی از تصویری از میان‌رده موردانتظار سامسونگ در گواهی WPC ثبت شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

انتظار می‌رود سامسونگ در هفته‌های پیش‌رو از گوشی گلکسی S24 FE رونمایی کند. تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون این دستگاه منتشر شده که مشخصات فنی، جزئیات طراحی و بازه قیمتی آن را فاش کرده‌اند. 

حالا به تازگی نسل جدید سری اف ای در گواهی WPC لیست شده که طراحی و سرعت شارژ بی‌سیم این میان‌رده را تایید می‌کند. 

گواهی WPC گلکسی اس ۲۴ FE

براساس اطلاعات ثبت‌شده در پایگاه اطلاعاتی این گواهی، گلکسی اس ۲۴ اف ای از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین تایید شده که این گوشی به مانند نسل‌های قبلی با شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی همراه می‌شود. 

تصویری که از مدل جدید FE در گواهی WPC لیست شده، شباهت ظاهری آن با گلکسی S23 FE را نشان می‌دهد. در این رابطه، گوشی موردانتظار سامسونگ با دوربین سه‌گانه همراه خواهد شد که سنسورهای آن به صورت عموی قرار خواهند گرفت. از سوی دیگر، پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر حفره‌دار با حاشیه‌های باریک خواهد بود. 

در خبری مشابه، این دستگاه اخیراً با شارژ ۲۵ واتی باسیم در گواهی TUV Rheinland قرار گرفت. در این راستا، میان‌رده غول فناوری کره از سرعت شارژ باسیم و بی‌سیم مشابه مدل قبلی پشتیبانی خواهد کرد. 

گلکسی اس ۲۴ اف ای

طبق شایعات قبلی، گلکسی اس ۲۴ FE از نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد و با تراشه اگزینوس 2400e روانه بازار می‌شود. به علاوه، این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

شایعه شده این دستگاه باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی را به همراه خواهد داشت و در کانفیگ حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود. به لطف گواهی IP68، این محصول در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی  اس ۲۴ اف ای احتمالاً با برچسب قیمتی کمتر از ۶۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: