خانهاخبار
تاریخ انتشار نسخه آیفون و آیپد Resident Evil Village مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه آیفون و آیپد Resident Evil Village مشخص شد

بازی Resident Evil Village یکی از نخستین عناوین مخصوص پی سی و کنسول‌ها است که در آینده نزدیک، به سری آیفون ۱۵ پرو و آیپد‌ها نیز راه می‌یابد.
۳ مهر ۱۴۰۲

شرکت کپ‌کام که ناشر سری بازی‌های محبوب Resident Evil محسوب می‌شود؛ به تازگی تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village برای سری آیفون ۱۵ و آیپد‌ها را اعلام کرده است. این بازی در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان)، در دسترس کاربران سری آیفون ۱۵ پرو و همچنین آیپد‌ها قرار خواهد گرفت.

image

 

شرکت کپ‌کام همچنین قیمت نسخه‌های موبایل عناوین Resident Evil Village و Resident Evil 4 Remake را اعلام کرده است. کاربران آیفون و آیپد باید برای تجربه نسخه بازسازی شده عنوان محبوب Resident Evil 4، ۵۹.۹۹ دلار را پرداخت کنند و در سوی دیگر، بازی Resident Evil Village نیز قیمت ۳۹.۹۹ دلار را دارد.

امکان اجرای این عناوین که برای پی سی و کنسول‌های قدرتمند ساخته شده‌اند؛ روی یک گوشی هوشمند واقعا تحسین برانگیز است و خبر از قدرت باورنکردنی پردازنده گرافیکی جدید چیپست A17 Pro را می‌دهند. اپل طی رویداد معرفی از آیفون‌های جدید خود اعلام کرد که به غیر از Resident Evil Village و Resident Evil 4 Remake، بازی‌هایی چون Death Stranding و Assassin’s Creed Mirage نیز به آیفون و آیپد راه خواهند یافت.

image

 

امکان پیش خرید بازی Resident Evil 4 Remake از طریق اپ استور، مدتی است که فراهم شده و این بازی احتمالا در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) برای آیفون‌های جدید و آیپد‌ها منتشر خواهد شد. تمامی این بازی‌ها از کنترل‌های تاچ، HDR و حتی کنترلر‌های مخصوص کنسول پشتیبانی می‌کنند.

چیپست جدید و قدرتمند A17 Pro که پشتیبانی از ری تریسینگ را به همراه داشته و امکان اجرا‌ی بازی‌هایی در رده کنسولی را دارد؛ یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های سری آیفون ۱۵ پرو محسوب شده و باید گفت که حتی از بدنه تیتانیومی، سیستم دوربین جدید این گوشی‌ها و پورت USB-C نیز آپگرید مهم‌تری است.

image

Resident Evil Village

درباره انتشار بازی Resident Evil Village برای سری آیفون ۱۵ پرو و آیپد‌ها چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این امر در آینده صنعت گیمینگ چه تاثیری خواهد داشت؟