خانهاخبار
مسابقه نوکیا برای تولید کنندگان

مسابقه نوکیا برای تولید کنندگان

به گزارش گروه خبری GSM، نوکیا سری دوم مسابقه "Mobile Rules" را برای رقابت بین تولید کنندگان و کمپانی هایی که در زمینه های مخابرات و ارتباطات بی سیم کار ........
۱۱ مرداد ۱۳۸۶
به گزارش گروه خبری GSM، نوکیا سری دوم مسابقه "Mobile Rules" را برای رقابت بین تولید کنندگان و کمپانی هایی که در زمینه های مخابرات و ارتباطات بی سیم کار می کنند منتشر کرد. در این راستا هدف رقیبان باید در زمینه کاری و بدست آوردن بهترین نتیجه و در زمینه سرویس ها و برنامه های نرم افزاری باشد. این رقابت در سال قبل تحت عنوان " Web Mobile " برگزار شد و این تغییر نام به دلیل تغییر مفاهیم موارد مورد نیز در رقابت است. از آنجا که نوکیا را می توان یکی از ابرقدرت های بازار موبایل دانست، در این رقابت بر کار شرکت ها نظارت می کند. این مسابقه در دو قسمت طراحی شده است که اولین بخش برای تولید کنندگانی است که در زمینه های نرم افزاری نوکیا فعالیت می کنند که باز این بخش در 4 گروه تقسیم می شود: برنامه های مالتی مدیا، برنامه های اتصال به اینترنت، سرمایه گذاری و بازی های بخش دوم هم در بین سرمایه گذارها و موسسات همکار با نوکیاست.
با برگزاری این رقابت نوکیا شرکت ها و تولیدکنندگانش را برای ارتقا محصولات و نوآوری بیشتر در طراحی ها و ارائه سرویس ها تشویق می کند.
به گزارش گروه خبری GSM، نوکیا سری دوم مسابقه "Mobile Rules" را برای رقابت بین تولید کنندگان و کمپانی هایی که در زمینه های مخابرات و ارتباطات بی سیم کار می کنند منتشر کرد. در این راستا هدف رقیبان باید در زمینه کاری و بدست آوردن بهترین نتیجه و در زمینه سرویس ها و برنامه های نرم افزاری باشد. این رقابت در سال قبل تحت عنوان " Web Mobile " برگزار شد و این تغییر نام به دلیل تغییر مفاهیم موارد مورد نیز در رقابت است. از آنجا که نوکیا را می توان یکی از ابرقدرت های بازار موبایل دانست، در این رقابت بر کار شرکت ها نظارت می کند. این مسابقه در دو قسمت طراحی شده است که اولین بخش برای تولید کنندگانی است که در زمینه های نرم افزاری نوکیا فعالیت می کنند که باز این بخش در 4 گروه تقسیم می شود: برنامه های مالتی مدیا، برنامه های اتصال به اینترنت، سرمایه گذاری و بازی های بخش دوم هم در بین سرمایه گذارها و موسسات همکار با نوکیاست.
با برگزاری این رقابت نوکیا شرکت ها و تولیدکنندگانش را برای ارتقا محصولات و نوآوری بیشتر در طراحی ها و ارائه سرویس ها تشویق می کند.