خانهاخبار
مشخصات فنی نمایشگر آنر X40 GT اعلام شد

مشخصات فنی نمایشگر آنر X40 GT اعلام شد

گوشی گیمینگ آنر به نمایشگر 144 هرتزی مجهز خواهد بود.
۲۰ مهر ۱۴۰۱

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، فردا یعنی 21 مهر (13 اکتبر) جدیدترین مدل سری آنر X موسوم به آنر X40 GT قرار است معرفی شود که دستگاهی گیمینگ محسوب می‌شود. در همین راستا، آنر امروز با انتشار تیزرهایی بخشی از مشخصات فنی نمایشگر این گوشی هوشمند را اعلام کرد که خبر از نمایشگری بزرگ با نرخ نوسازی بالا می‌دهد.

image

طبق این تیزرها، آنر X40 GT به نمایشگر 6.81 اینچی با نرخ نوسازی بالای 144 هرتزی مجهز خواهد بود که برای بازی‌های شوتر اول شخص آنلاین و سریع بسیار مناسب است و می‌تواند تجربه گیمینگ بسیار خوبی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. به علاوه، آنر ادعا کرده است که نمایشگر این گوشی هوشمند با نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتزی خود در حد بهترین گوشی‌های مخصوص بازی قرار دارد. البته هنوز رزولوشن تصویر و فناوری‌های به کار رفته در نمایشگر آنر X40 GT مشخص نشده است.

برای مقایسه، مدل معمولی سری یعنی آنر X40 از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد.شایان ذکر است که در حال اکثر مشخصات فنی آنر X40 GT نامعلوم است ولی این برند چینی تایید کرده است که این گوشی گیمینگ به تراشه اسنپدراگون 888، دوربین سه‌گانه و سیستم خنک‌کننده اتاق بخار جدید مجهز خواهد بود. به علاوه، آنر اذعان کرده است که آنر X40 GT در بازی‌های مختلف می‌تواند فریم ریت بین 57 تا 115 فریم بر ثانیه را کسب کند که در نوع خود بسیار قابل توجه است.