خانهاخبار
زمان رونمایی از سری شیائومی ۱۵ اعلام شد

زمان رونمایی از سری شیائومی ۱۵ اعلام شد

پرچمدارهای موردانتظار شیائومی در تاریخ ۲۹ اکتبر سال جاری میلادی (۸ آبان ۱۴۰۳) از راه می‌رسند.

۳ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

به دنبال رونمایی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت، تولیدکنندگان اندرویدی در حال آماده‌سازی برای پرده‌برداری از پرچمدارهای پرمیوم خود هستند. در حالی که بسیاری از برندها زمان معرفی از گوشی‌های مجهز به پردازنده کوالکام را اعلام کرده‌اند، به نظر می‌رسد مدل‌های Xiaomi 15 به نخستین محصولات بازار بدل خواهند شد که با این سخت‌افزار عرضه می‌شوند.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی با انتشار تیزری رسماً اعلام کرد که سری شیائومی ۱۵ در تاریخ ۲۹ اکتبر سال جاری میلادی (۸ آبان ۱۴۰۳‌) معرفی خواهد شد.

تیزر زمان رونمایی سری شیائومی ۱۵

یک روز از پس عرضه این دستگاه‌ها، آنر در تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان) از سری Honor Magic 7 رونمایی خواهد کرد. در ۳۰ اکتبر (۱۰ آبان) نیز شاهد پرده‌برداری از OnePlus 13 خواهیم بود. از سوی دیگر، گوشی‌های ریلمی و ایسوس در ماه نوامبر روانه بازار خواهند شد.

هرآنچه از شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو انتظار داریم

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که مدل‌های استاندارد و پرو سری پرچمدار این برند به ترتیب از نمایشگرهای ۶٫۳۶ اینچی (با لبه‌های تخت) و ۶٫۷۸ اینچی (با لبه‌های خمیده) بهره خواهند برد. به علاوه، انتظار داریم این محصولات به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شوند.

رندر شیائومی ۱۵

شیائومی ۱۵ ظاهراً از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار می‌شود که از شارژ باسیم ۹۰ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. قلب تپنده این گوشی‌ها تراشه اسنپدراگون ۸ الیت خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 و بهینه‌سازی‌های دوربین لایکا را نام برد. 

برچسب‌ها: