خانهاخبار
ویدئوی جعبه‌گشایی وان پلاس ۱۳ منتشر شد

ویدئوی جعبه‌گشایی وان پلاس ۱۳ منتشر شد

پرچمدار وان پلاس در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی (۱۰ آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد.

۳ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی (۱۰ آبان ۱۴۰۳) از پرچمدار موردانتظار خود موسوم به OnePlus 13 رونمایی خواهد کرد. این برند اخیراً تصاویری از گوشی پرمیوم خود را به اشتراک گذاشت و طراحی این محصول را تایید کرد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، غول فناوری چینی ویدئوی جعبه‌گشایی وان پلاس ۱۳ را در اختیار کاربران قرار داده و این دستگاه را از نمای نزدیک نشان داده است.

جعبه گوشی وان پلاس ۱۳

باید اشاره کرد که پرچمدار پرمیوم این برند در تاریخ یاد‌شده برای بازار چین عرضه خواهد شد و با رابط کاربری ColorOS 15 روانه بازار می‌شود. نسخه بازار جهانی این محصول با رابط کاربری OxygenOS به فروش خواهد رسید. 

همانطور که در ویدئوی آنباکسینگ مشاهده می‌کنیم، به نظر می‌رسد نمایشگر وان پلاس ۱۳ از خمیدگی جزئی و حاشیه‌های فوق‌باریک بهره خواهد برد. از سوی دیگر، در پنل پشتی دستگاه ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل قرار گرفته که برخلاف نسل قبلی، با فریم گوشی ادغام نخواهد بود و به صورت جداگانه جای خواهد گرفت. 

ماژول دوربین وان پلاس ۱۳
پنل پشتی وان پلاس ۱۳

این ویدئو تایید می‌کند که نسل جدید پرچمدار این برند با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد. همچنین قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ الیت خواهد بود که با هسته‌های اختصاصی Oryon، پردازنده گرافیکی بهبودیافته و واحد پردازش عصبی جدید همراه شده است. 

نمایشگر وان پلاس ۱۳

در خبری مشابه، شایعه‌ای در دسترس قرار گرفته مبنی براین‌که گوشی وان پلاس با قیمت ۴۶۹۹ یوآن (۶۵۹ دلار) روانه بازار می‌شود. برای مقایسه با نسل قبلی، قیمت این دستگاه ۴۰۰ یوآن (۵۶ دلار) افزایش پیدا خواهد کرد.

مشخصات فنی وان پلاس ۱۳

طبق تصاویر منتشرشده، این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و آبی معرفی خواهد شد. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این دستگاه به نمایشگر امولد ۶٫۸۲ اینچی (نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی) و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی مجهز خواهد شد. 

تیزر رسمی وان پلاس ۱۳

گوشی پرمیوم غول فناوری چینی با اندروید ۱۵ به فروش خواهد رسید و از گواهی ضدآب و گردوغبار IP69 برخوردار خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم را نام برد. 

برچسب‌ها: