خانهاخبار
مشخصات فنی اوپو رنو 7 SE لو رفت

مشخصات فنی اوپو رنو 7 SE لو رفت

نسخه مقرون به صرفه سری اوپو رنو 7 از تراشه دیمنسیتی 920 بهره می‌برد.
۴ آذر ۱۴۰۰

تبلیغات

home_header

براساس اخبار منتشر شده، اوپو قرار تا دو روز دیگر یعنی پنجشنبه 4 آذر از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خود به نام اوپو رنو 7 رونمایی کند که شامل سه گوشی هوشمند اوپو رنو 7، اوپو رنو 7 پرو و اوپو رنو 7  SEخواهد بود. دیروز در طی اخباری که منتشر شد مشخصات فنی دو عضو اول سری منتشر شد و حالا نوبت به نسخه مقرون به صرفه سری رسیده است تا برخی از مشخصات فنی آن در دسترس کاربران قرار بگیرد.

براساس این اخبار منتشر شده، اوپو رنو 7 SE از تراشه میان‌رده دیمنسیتی 920 بهره خواهد برد. همچنین براساس اخبار منتشر شده، این گوشی هوشمند به باتری با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی مجهز خواهد بود. شایان ذکر است که هنوزحجم باتری اوپو رنو 7 SE مشخص نشده است. 

image

 

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده در دو نسخه حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد که به احتمال زیاد نسخه رم 12 تنها برای بازار چین خواهد بود و  برای بازار‌های جهانی تنها نسخه رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. 

image

 

همینطور تصاویر رندری از اوپو رنو 7 SE منتشر شد که طراحی کلی آن را نشان می‌دهد. براساس این رندرها، اوپو رنو 7 SE از نماشگر اولد بهره خواهد برد که به احتمال زیاد میزبان سنسور اثرانگشت نیز خواهد بود. همچنین اندازه این نمایشگر 6.43 اینج خواهد بود. در بخش دوربین نیز اوپو رنو 7 SE مجهز به دوربین‌ سه‌گانه متشکل از دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه، دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز 32 مگاپیکسلی خوهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو رنو 7 SE در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد و برچسب قیمتی آن نیز بین بازه 420 تا 450 دلار خواهد بود.