خانهاخبار
فروش لباس زنانه با SMS

فروش لباس زنانه با SMS

به گزارش گروه خبری GSM، یک فروشنده لباس زنانه در انگلستان از فروش خوب که بر اساس آخرین متد بازاریابی تبلیغاتی این شرکت از طریق SMS بدست آمده خبر داد. این ........
۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶
به گزارش گروه خبری GSM، یک فروشنده لباس زنانه در انگلستان از فروش خوب که بر اساس آخرین متد بازاریابی تبلیغاتی این شرکت از طریق SMS بدست آمده خبر داد.
این تولید کننده، سفارشات پستی مجلات را ارتقا داده و از طریق مطبوعات و رادیو تلویزیون و از طریق ارسال SMS به کمپانی TXT4 سفارش ها را قبول می کند. مصرف کنندگان می توانند بروشور مورد نظر خود را با ارسال یک SMS که حاوی کلمه کلیدی یا نام آن محصول باشد را به شماره 64118 ارسال کنند.
تبلیغات تلویزیونی نیز تماس های تلفنی و بازدید از وب سایت این شرکت و ارسال SMS را تبلیغ می کنند. از بین همه اینها SMS طرفداران بیشتری در بین مردم دارد و به یک وسیله محبوب ارتباطی تبدیل شده است.
یکی از مسئولین این تیلیغات گفت: با نسبت دادن کلمات کلیدی خاص به تبلیغات مختلف و محصولات مختلف که از طریق رسانه های مختلف ارائه می شوند، می توان میزان موفقیت تبلیغات رسانه ها و نیز میزان فروش محصولات خاص را تخمین زد. همچنین می توان با شناخت سفارش دهندگان متوجه شد، چه قشری از مردم بیشتر تحت تاثیر این تبلیغات قرار گرفته و جلب شده اند. شرکت TXT4 اعلام کرد در حال حاضر در کل جهان حدود 80 درصد کمپانی ها و از خودرو گرفته تا آژانس های مسافرتی سرویس های اطلاعاتی خود را از طریق SMS ارائه می دهند.
به گزارش گروه خبری GSM، یک فروشنده لباس زنانه در انگلستان از فروش خوب که بر اساس آخرین متد بازاریابی تبلیغاتی این شرکت از طریق SMS بدست آمده خبر داد.
این تولید کننده، سفارشات پستی مجلات را ارتقا داده و از طریق مطبوعات و رادیو تلویزیون و از طریق ارسال SMS به کمپانی TXT4 سفارش ها را قبول می کند. مصرف کنندگان می توانند بروشور مورد نظر خود را با ارسال یک SMS که حاوی کلمه کلیدی یا نام آن محصول باشد را به شماره 64118 ارسال کنند.
تبلیغات تلویزیونی نیز تماس های تلفنی و بازدید از وب سایت این شرکت و ارسال SMS را تبلیغ می کنند. از بین همه اینها SMS طرفداران بیشتری در بین مردم دارد و به یک وسیله محبوب ارتباطی تبدیل شده است.
یکی از مسئولین این تیلیغات گفت: با نسبت دادن کلمات کلیدی خاص به تبلیغات مختلف و محصولات مختلف که از طریق رسانه های مختلف ارائه می شوند، می توان میزان موفقیت تبلیغات رسانه ها و نیز میزان فروش محصولات خاص را تخمین زد. همچنین می توان با شناخت سفارش دهندگان متوجه شد، چه قشری از مردم بیشتر تحت تاثیر این تبلیغات قرار گرفته و جلب شده اند. شرکت TXT4 اعلام کرد در حال حاضر در کل جهان حدود 80 درصد کمپانی ها و از خودرو گرفته تا آژانس های مسافرتی سرویس های اطلاعاتی خود را از طریق SMS ارائه می دهند.