خانهاخبار
Dell و ساخت هوشمند دیگر سری Mini3 برای AT&T

Dell و ساخت هوشمند دیگر سری Mini3 برای AT&T

گروه خبری GSM: این گوشی جدید تجربه‌‍‍‌ای ساده اما نوین از موبایل اینترنت را به جهان هدیه می‌دهد...
۲۰ دی ۱۳۸۸

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: کمپانی Dell اعلام کرده است که قصد دارد به زودی یک گوشی هوشمند مجهز به آندروید را از طریق اپراتور AT&T روانه بازار امریکا کند. به گفته" دل" این گوشی که به دامنه گوشی‌های آندرویددار Mini 3 این کمپانی تعلق دارد، کمی پس از عرضه از طریق  China Mobileو اپراتور برزیلی Claro، توسط AT&T  در دسترس کاربران ایالات متحده آمریکا قرار خواهد گرفت.

 به گزارش این کمپانی سازنده" هوشمندهای Mini 3 تجربه‌ای ساده از موبایل اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کند. پلت‌فرم آندروید قابلیت optimal power را همراه با انعطاف‌پذیری و زمینه‌های متعدد سفارشی‌سازی برای کاربران گوشی‌های Dell Mini 3 و اپراتورها به ارمغان می‌آورد. از همکاری میان Dell و AT&T ترکیبی بسیار عالی از عملکرد و سبک بوجود می‌آید. علاوه بر این، با بهره‌برداری از بزرگترین شبکه WiFi hotspot اپراتور AT&T و سریع‌ترین شبکه 3G، این دو کمپانی ابزارهای جمعی مدیایی را ارائه می‌دهند که کاربران بوسیله آنها می‌توانند به طور همزمان از طریق وب‌سایت‌هایی همچون توییتر و فیس‌بوک با جهان ارتباط برقرار کرده، تصاویر دلخواه خود را به اشتراک گذاشته و در وب به گشت‌و‌گذار بپردازند. "

                            

image

قرارداد بین دو کمپانی فوق برپایه تعهد Dell در راستای تامین راهکارهای ارتباطاتی برای اپراتورها و کاربران خود استوار بوده و بیانگر تلاش و توجه این کمپانی برای توسعه گوشی‌های هوشمند و سرویس‌های مرتبط با آنها است.

در حال حاضر درباره جزئیات امکانات هوشمند جدید سری Mini 3 Dell خبری در دست نیست، اما احتمال می‌رود نیمه اول سال جاری میلادی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر شود.