خانهاخبار
موبایل به عنوان مترجم اصطلاحات خاص در سفر

موبایل به عنوان مترجم اصطلاحات خاص در سفر

به گزارش گروه خبری GSM، شرکت اینترنتی Lastminute.com، برنامه کتابچه اصطلاحات زبان را تولید کرده است که می تواند اصطلاح خاصی را به صورت صوتی از طریق بلندگوی موبایل بیان ........
۲۵ فروردین ۱۳۸۶
به گزارش گروه خبری GSM، شرکت اینترنتی Lastminute.com، برنامه کتابچه اصطلاحات زبان را تولید کرده است که می تواند اصطلاح خاصی را به صورت صوتی از طریق بلندگوی موبایل بیان کند. کار کردن با آن بسیار ساده است و کافیست آن اصطلاح را بصورت انگلیسی به این برنامه بدهید و برای ترجه شدن " select " را انتخاب کنید. سپس آن اصطلاح به زبان های دیگر توسط این برنامه بیان می شود. به علاوه یک متن کوچک از ترجمه آن اصطلاح نیز روی صفحه نمایش دیده می شود. عبارت مورد نظر به زبان های دیگر از جمله زبان های محلی بیان می شود.
این برنامه هم برای مشترکانی که اهل بیزینس و سفرهای خارجی اند و هم برای سفرهای تفریحی مناسب است. علاوه بر این، برنامه قابلیت چند بار خرید را هم دارد، مثلاً یکبار زبان های فرنسه/انگلیسی و یکبار زبان های اسپانیایی/انگلیسی.
در این برنامه برای انگلیسی زبان ها، 6 زبان دیگر مثل فرانسه، اسپانیایی، آلمانی، یونانی، پرتغالی و ایتالیایی موجود است. هر نسخه از این برنامه بین 250 تا 300 فایل صوتی در زمینه های مختلف دارد. در ورژن های بعدی این برنامه زبان های دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.
این برنامه در طول سفر واقعاً مفید واقع می شود و به جای جستجو در کتاب های اصطلاحات می توان به راحتی و با یک کلیک کلمه مورد نظر را انتخاب کرد. در حال حاضر هیچ برنامه دیگری در این زمینه وجود ندارد که بتواند بصورت صوتی اصطلاحی را ترجمه کند.