خانهاخبار
دانلود کامل فیلم روی گوشی موبایل

دانلود کامل فیلم روی گوشی موبایل

به گزارش گروه خبری GSM، شبکه مخابراتی کانادا، Bell Canada، سرویسی را به مشترکان تلفن همراه ارائه می دهد که از طریق آن می توان فیلم کامل را مستقیماً روی ........
۱ اسفند ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، شبکه مخابراتی کانادا، Bell Canada، سرویسی را به مشترکان تلفن همراه ارائه می دهد که از طریق آن می توان فیلم کامل را مستقیماً روی تلفن های همراه مجهز به پخش ویدئو تماشا کرد. از طریق این شبکه پر سرعت بی سیم فیلم ها به طور مستقیم قابل نمایش روی موبایل هستند به این ترتیب که نرم افزاری برای این کار طراحی شده است که با سرعت بالا فیلم های ویدئویی را روی گوشی دانلود کرده و همچنین از طریق منوی گوشی کاربر را قادر می سازد قبل از تماشای فیلم اطلاعاتی نظیر خلاصه داستان و بازیگران بدست آورد. در آینده ای نزدیک این شبکه در نظر دارد فایل ها و آلبوم های کامل ویدئویی و موسیقی و حتی برنامه های سرگرمی را از همین طریق به کاربران ارائه دهد.
جالب توجه است که این تکنولوژی به شدت توسط مردم آمریکا و کانادا مورد استقبال قرار گرفته و نشان دهنده این است که مردم به ایده تماشای فیلم روی موبایل علاقه مندند.
مشترکان می توانند هر فیلم را بر اساس مدت زمانی مشخص بین یک روز تا یک هفته به تعداد نامحدود مشاهده کنند. هزینه بر اساس مدت زمان ذکر شده تعیین می شود.